Kolderstok schepen tips en vragen

Voor de meeste hier een peulenschil, maar ik ben stiekem een klein beetje trots op mijn eerste stukje tuigage. Al heb ik hier een uurtje op gezeten :D . Het zal historisch/vaar technisch ook niet helemaal correct zijn denk ik.

y5of20.jpeg

6xexemev8x.jpeg

4cdmtix.jpeg

mooi gedaan.
probeer bij de volgende blokken het gaatje aan de kant van de knoop te houden, het touw moet over het blok lopen. Ik deed dit eerst ook fout en kreeg een flinke tik op mijn vingers hier, want ik had al een hele partij blokjes zo gedaan.
Maar al met al valt het reuze mee, toch? En leuk om te doen.

En je bootje (scheepje) ziet er trouwens keurig uit. Netjes gemaakt, daarvoor mijn complimenten.

Robbert, het gaat helemaal de goede kant op, en wat Stephan zegt klopt je blok zit net verkeerd, misschien is het zinvol om even bij de tips van Piet te kijken, die legt daar duidelijk uit hoe het knopen "stroppen" van de blokken gebeurt.
Als je dit even nabootst zul je zien dat het nog veel beter oogt, en na een tijdje zul je merken dat het steeds beter gaat.
Maar nogmaals je bent goed op weg, succes verder

Ziet er goed uit Hans!!
Mooie foto's, geen standaard teksten, besteldrempel verlaagd qua kosten, prima accessoires, top!

Komt binnenkort bestelling aan ;).

Puntje van opbouwende feedback: De volgende/vorige pagina knoppen bij de accessoires pagina's zijn ietwat onduidelijk!

Edit: Dit is alleen mobiel zo. Normaal prima.

Laatst bewerkt:
Proficiat hans,
Het ziet er heel mooi, professioneel, gestructureerd, ... uit.
Zou het misschien interessant zijn om bij de modellen, naast de schaal ook de belangrijkste afmetingen te vermelden?
Zo kan een potentiële koper beter inschatten of het model nog net op de vensterbank past :)

succes,

Proficiat hans,
Het ziet er heel mooi, professioneel, gestructureerd, ... uit.
Zou het misschien interessant zijn om bij de modellen, naast de schaal ook de belangrijkste afmetingen te vermelden?
Zo kan een potentiële koper beter inschatten of het model nog net op de vensterbank past :)

succes,
Ja, staat nog op de to-do lijst.
Maar was niet hoogste prioriteit.

Back