Komkommertijd ..??? Zelfs op het forum is dat mogelijk..

;);););););)

Ja , zelfs op dit forum is het momenteel komkommertijd. Ik lees al een aantal dagen dezelfde berichten, normaal zie je elke keer wat nieuws :)

Maar goed, het zal natuurlijk ook de vakantie periode zijn, daarom wens ik iedereen die nog op vakantie gaat, veel plezier. En de terugkomers natuurlijk welkom thuis.

Hopelijk heeft iedereen zijn dure speelgoedjes heel gehouden op de vakantie adressen :)

:cool::cool::cool::cool::cool::cool:

Hoogseizoen van de andere hobby ;-) krijgt voorrang op het modelvliegen haha

evuhybyn.jpg

HD

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha lol 2 week alles heel gehouden aan mijn buggy op vakantie.

Rij ik 1 keer thuis hele midden diff kapot. :hammer:

Ja begint te vervelen om alle oude berichten te lezen.

Gr ben

Nee want hetbouwen zit al een poos vast.

Tijd voor nieuwe posts.

Gr ben

Het mee nemen van een vliegtuig op een fiets zal bij mij niet gaan. Wordt lastig als je een scooter hebt die ik meestal gebruik voor woon/werk verkeer.

Maar toch leuk dat jullie reageren :), en Ben, geeft je weer meer reden om het spul weer te maken.

Zou overigens leuk zijn om eens een paar vakantie foto's te zien van jullie met het "speelgoed" om te zien waar jullie zoal hebben rondgereden/gevlogen. Ik heb althans de afgelopen weken lekker bij de vliegclub hier in Oss rond gehangen :), zie de foto's maar:

g687.jpg

91wd.jpg

lnxo.jpg

Blijkbaar dus echt komkommertijd op het forum :) , vandaar de vraag,plaats eens wat vakantie foto's van je "speelgoed". Geeft toch weer een boost op het forum, en ach, volgende week is het in Brabant weer schooltijd voor de kids.

Het hobby opslaghoekje is in ieder geval weer eens opgeruimd :-)

ytune4y2.jpg

Kom ruimte te kort voor andere vliegtuigen haha.

HD

Ah haha is een doekje welke over de laders liggen als deze niet gebruikt worden :-)

AH, ik dacht dat ik een virus op mijn PC had omdat ik niets nieuws meer zag. Maar het ligt dus aan de komkommers :mrgreen:

Back