Kontronik 55-10-32 [Ik ben eruit!! Gooi maar dicht!!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
EDIT:

Iedereen die ervaring heeft met de Kontronik 55-10-32 scroll even naar beneden!!

Mensen, help me even!

Ik wil graag een Kontronik 55-10-32 kopen en heb enkele winkels gevonden in duitsland waar deze 199,95 euro kost, weten jullie misschien nog een goedkopere winkel??

Ik zag dit bij lipoly.de is dit een betrouwbare/snel leverende winkel?

Nee ik stap niet over op 10 cellen met de T-rex 600, maar ik zoek deze regelaar om te gebruiken in een electro Bell 222/Raptor 50.

Cheers,

Richard

Raptor Rulezzz zei:

Op sommige duitse forum's loven ze hem de hemel in, maar mijn eerste (en ik denk nog lang enige) ervaring is juist het tegenovergestelde.
Levertijd van 4-6 weken oid en reageert ook snel helemaal niet meer op mails enzo. Betaling gedaan via een internationale bankopdracht, dus je geld terug krijgen is dan ook weer lastiger.

Trouwens het is ook geen echte web-winkel, afhandeling van het spul (betaling/verzending) loopt via www.effektmodell.de. Na 1 kort telefoontje met effekt-modell is eigenlijk alles toch nog redelijk en snel afgehandeld.

Rick

Raptor Rulezzz zei:
Mensen, help me even!

Ik wil graag een Kontronik 55-10-32 kopen en heb enkele winkels gevonden in duitsland waar deze 199,95 euro kost, weten jullie misschien nog een goedkopere winkel??

Nee ik stap niet over op 10 cellen met de T-rex 600, maar ik zoek deze regelaar om te gebruiken in een electro Bell 222/Raptor 50.

Cheers,

Richard

Gewoon even Hans/ eheli.nl mailen/bellen. Zeker betrouwbaar en meestal snel!

Bedankt voor de reacties!

Lipoly.de is dus een dikke NEE!

Ik zal hans even mailen en vragen wat hij bij hem kost. Bijna bij alle winkels kostie hetzelfde dus het zal elkaar niet veel ontlopen..

Iniedergeval bedankt voor de reacties!

Cheers,

Richard

Hallo allemaal,

Ik heb de regelaar toch besteld bij www.eheli.nl deze was zeer voordelig geprijst en leverde hem snel, communicatie was goed en het pakketje was perfect ingepakt. Ook heeft hij geen moeite gespaard om het zo snel mogelijk op de post te doen, zodat ik het nog voor de kerst had.

Een :thumbsup: voor eheli.nl , Dit was mijn 1e bestelling maar gelijk een zeer goede ervaring!

Cheers,

Richard

Hallo Allemaal!

Ik heb net de kontronik 55-10-32 geprobeerd in te stellen met behulp van een FF9 en het bijgeleverde jumpertje maar ik krijg het niet voor elkaar. De enigste keer waarneer ik in het programmeer menu terecht kwam (oplopend tuutje) was toen ik de stick in het midden had staan, toen snel de jumper eraf getrokken en de stick naar beneden. Toen geprobeerd te programmeren.... Toen wel het riedeltje naar beneden en de tuutje... maar hierna kreeg ik er dus niks meer uit, nog geen piepje! :cry:

Ik zit er al een uur mee te klooien en krijg niks klaar... iemand misschien nog goede ideeen??

Alvast bedankt!!

Richard

Bedankt!

Ik heb het overigens exact zo gedaan als daar beschreven staat, maar ik krijg niet het riedeltje als mijn stick beneden staat. Die kreeg ik (na een half uur wel proberen zoals het hoort) bij half gas. Toen heb ik iets ingesteld, maar nu krijg ik er geen piepje meer uit.... en hij is nog niet goed ingesteld vrees ik..

Iemand suggesties?

Richard

ONGELOFELIJK!

Ik probeer het nog een keer... precies zoals ik het al 100x geprobeerd heb en het werkt perfect, Mode 4 ingesteld en op Lipo.

Bedankt voor de tip, misschien dat ik toch iets anders heb gedaan nu ofzo...

Cheers,

Richard

Je zal wel wat kleins over het hoofd hebben gezien Richard ;-) Ik heb zelfs zonder handleiding een Kontronik regelaar geprogrammeerd...

laurens zei:
Ik heb zelfs zonder handleiding een Kontronik regelaar geprogrammeerd...

Heb ik ook 1 keer gedaan, maar toen dacht m'n regelaar dat ie in een autotje zat ipv van een TD MP-E.

Schakelaar om voor 80% governor curve geeft als resultaat een halve pirouette + een paar deuken in de blade-roots binnen een 0.5 seconde.

Daarna toch altijd maar ff gechecked wat die instelling moet zijn in de handleiding en voor de zekerheid wissel ik altijd 2 motor-draden om. Als de motor dan gaat draaien loopt ie op de vrijloop en krijg je geen 60cm koolstof-plank in je nek.

Rick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back