Dag Heren,
Ik vlieg al een tijdje een trex 550.
Sinds 3 weken geleden heb ik er een scorpion 4025-1100 kv op zitten
met een kontronik 80amp LV.
Nu mijn Skills een beetje beter zijn geworden
en meer 3d ga vliegen
kwan ik tot de ondekking dat de regelaat continu bleef knipperen wat aanduidt dat ik teveel amps trek.
ik vlieg met hyperions 4300 30c, 170t maingear, 20t pinion.
Heatsink zit erop dus het kan niet zijn dat hij te heet word, als ik aan de regelaar voel na de vlucht is deze lauw-koud en de motor lauw.
Wat ik nu niet begrijp is hoe het kan dat een 80hv kontronik wel fatsoenlijk werkt op 10/12s op een 600 en een 80LV niet op een 550 met 6s???
Mijn vraag is nu dat als ik nu overga op een 80HV en op 6s ga vliegen heb ik dan het zelfde probleem of moet ik gewoon naar een 100LV regelaar??
graag jullie mening.
Mvg Blerim
Ik vlieg al een tijdje een trex 550.
Sinds 3 weken geleden heb ik er een scorpion 4025-1100 kv op zitten
met een kontronik 80amp LV.
Nu mijn Skills een beetje beter zijn geworden

kwan ik tot de ondekking dat de regelaat continu bleef knipperen wat aanduidt dat ik teveel amps trek.
ik vlieg met hyperions 4300 30c, 170t maingear, 20t pinion.
Heatsink zit erop dus het kan niet zijn dat hij te heet word, als ik aan de regelaar voel na de vlucht is deze lauw-koud en de motor lauw.
Wat ik nu niet begrijp is hoe het kan dat een 80hv kontronik wel fatsoenlijk werkt op 10/12s op een 600 en een 80LV niet op een 550 met 6s???
Mijn vraag is nu dat als ik nu overga op een 80HV en op 6s ga vliegen heb ik dan het zelfde probleem of moet ik gewoon naar een 100LV regelaar??
graag jullie mening.
Mvg Blerim