koolstof plaat

Vrijdag ga ik op de weg naar Genk koolstof plaat op halen.
Zie hieronder.
Mocht een van jullie ook een plaat willen hebben dan wil ik hem wel mee nemen (als hij er nog meer heeft) Het lijkt me een goede vervanger voor triplex. Ik vind het grote nadeel van triplex dat het helemaal vol zuigt met olie als er een klein lekje is.

Te koop; één laags koolstofplaat ( GEEN CARBON LOOK ) maar echte koolstof van 100x49 cm, dikte is 0,33mm, 7,50 euro.
Heb meerdere te koop. De platen kunnen alleen verzonden worden als ze middendoor mogen, een lengte van 1 mtr is niet te verpakken.

Groet Robert-Jan

Hoi Robert Jan,
Is bij diezelfde handelaar ook 2 of 3mm koolstof plaat te koop? Ik zoek een goede vervanging van alu om onderstelpoten van te maken.

Hi Robert-Jan.

Ist das richtig: Carbonplatte 0,33 mm dick, 100 x 49 cm = 7,50 EURO???

Dann nehme ich eine! Werde ich in Genk mitnehmen.

Groetjes

Willi

Het is een verkoper van dit forum hij staat onder te koop diverse geloof ik.
Hij heeft alleen deze dikte ik had ook graag een stuk 3 mm gehad want dat is schreeuwend duur maar helaas hij heeft alleen deze maat.

Nogmaals ik weet niet of hij nog meer platen heeft dus alles onder voorbehoud.

Groet Robert-Jan

carbon platen

Bij c-composites zijn platen te verkrijgen in alle diktes

Verwacht geen wonderen, mijn landingsgestel van 14 inch in carbon (2,2 dik) weegt 58 gram inclusief wielen, de aluminium variant waarbij het 12 inch landingsgestel met 2 plaatjes en 4 extra boutjes ook 14 inch gemaakt is 63 gram. Zonder die extra boutjes was het verschil 3 gram.

Carbon levert niks op qua gewicht ten opzichte van een aluminium, het ziet er alleen high tech uit. Aluminium kun je terugbuigen, carbon niet.

Het gaat mij niet alleen om de eigenschappen van het materiaal (ik heb inderdaad al de nodige alu poten teruggebogen) maar ook om de verkrijgbaarheid. En ik ga binnenkort poten nodig hebben passend bij een 16x4 prop...

Je zult het niet vreemd vinden, RJ, maar je mag mij ook voor twee platen noteren. Ik kom je vaak genoeg tegen dat het niet per post hoeft. PP

Ik had er één voor je gereserveerd. ;)
Een extra zal geen probleem zijn hoop ik.

Ik = 2
Bram = 1
Frits = 2
Willi = 1
PP= 2

Totaal = 8 stuks

Groet Robert-Jan

Lijkt me geen probleem om er tankjes van te maken.
Veel teams maken ook al tankjes van Glasplaat. Meestal omdat ze niet kunnen solderen ;)

Vrijdag ga ik op de weg naar Genk koolstof plaat op halen.
Zie hieronder.
Mocht een van jullie ook een plaat willen hebben dan wil ik hem wel mee nemen (als hij er nog meer heeft) Het lijkt me een goede vervanger voor triplex. Ik vind het grote nadeel van triplex dat het helemaal vol zuigt met olie als er een klein lekje is.

Te koop; één laags koolstofplaat ( GEEN CARBON LOOK ) maar echte koolstof van 100x49 cm, dikte is 0,33mm, 7,50 euro.
Heb meerdere te koop. De platen kunnen alleen verzonden worden als ze middendoor mogen, een lengte van 1 mtr is niet te verpakken.

Groet Robert-Jan
graag wil ik die hoolstof plaat kopen maar ik wil ze graag ophalen dus niet verzagen mijn tel nr is 0651000233 of 0172474845

biua nog maals met jan schaaf als u die koolstof platen wil ver kopen wilt u mij dan bellen ik kom ze graag halen gr jan schaaf 0651000233 of 0172474845

Let op de datum van eerste en laatste bericht Jan, draadje is van medio 2009.

Wat adressen
[145930] carbon-kopen

Het kan handig zijn om je locatie of regio op te geven in profiel, misschien woont er een MBF lid bij je om de hoek. E-mail adressen en telefoonnummers kun je beter via een Persoonlijk Bericht sturen, veiliger, anders krijg je spammers op je nek. Al die leuke forumhulpjes als PB's staan uitgelegd in de FAQ in het tweede blauwe horizontale lint.

Welkom ook :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Back