heli
normaal is inderdaad rond 139,-
ik heb er ook een, al ruim een jaar.. het ding is prioma te vliegen, probleem zit hem in mijn geval nog in de " piloot " ik heb zodoende wel uitgevonden dat de dragonfly behoorlijk crashbestendig is, en wat er wel stuk gaat kan met een druppie secondelijm weer gemaakt worden.
dingen als rotorbladen zijn in geval van breuk goed verkrijgbaar, eigenlijk alle delen wel. prijzen zijn niet belachelijk.
ik heb al eens een setje bladen en een rotorkop nodig gehad.
een extra accu kan handig zijn als je wat langer wilt kunnen vliegen, hij doet het pak m beet een kwartier op de accu. opladen duurt wat langer.
leuke heli om mee te starten, hij is full function, alleen regel je hoogte met gas ipv pitch, verder geen probleem, de gyro vangt de momenten op die onstaan door toerental verandering
herb je nog nooit heli gevlogen dan heb je eigenlijk wel les nodig... ik ben zelf goed ervaren met boten en auto's, heb ook een vliegtuig succesvol gevlogen, maar de heli is toch anders, vereist een andere handigheid met de knuppels... bv als het dreigt mis te gaan het gas dicht trekken zoals bij een auto eindigd in een hele harde landing.. das bij mij dus een automatisme dat ik nog moet afleren.