Koopje? Alleen vandaag, Reely Dragonfly €99,-

Werkelijke prijs is €139, daar staat ie nu ook voor.

Ik heb hem gekocht voor €99
toen ik binnenkwam had ik m natuurlijk meteen uitgepakt!
Normale NiMH accu zuigt! kan je miss gebruiken voor een lampje maar verder niks.
Ik meteen een 3s 1100mah lipo eronder gehangen, en vliegen, nouja, crashen.
verschikkelijke afwijking naar rechts. ik kan er wel aan gaan prutsen, maar hb m maar terug gestuurd!

4 dagen later, NIEUWE HELI!!!, accu was ook rommel, maar met de lipo accu dr onder.
1 woord: geweldig! :lol: deze was dus wel goed.
Met totaal 2 minuten vliegervaring (lees crashervaring) met een andere heli, kon ik deze met gemak in de woonkamer hoveren (4x4m)
Na 3 vluchten zelfs al een rondje gevlogen. al heb ik er wel mijn handen vol aan.

die €99 was ie zeker waard, voor €139 is ie ook al niet heel duur, je moet alleen wel een 3s lipo hebben liggen.

zal nog wel wat fotos plaatsen

Ik heb er ook een gekocht en moet toegeven dat de accu echt zuigt. Maar waar haal ik dan een goede 3s 1100 LiPo vandaan? Weet iemand een goed adresje?

Thanks!

Thanks! Heb ik nog wel een vraagje... Hoe weet je wat voor accu waaronder kan/mag?

Ik lees hier dus iets over een 1100mah LiPo voor de Dragonfly, maar de orginele batterij die erbij zit is een NiMH 650 C10. Kan dat zomaar? Waar moet ik op letten?

Tevens zie ik dat er LiPo's van 7.4v en 11.1v worden aangeboden. Kunnen die beide? Tja.. Ben nogal een groentje op dit gebiedt zoals je leest...

Bedankt!

Sander

Hallo iedereen,
Deze Reely Dragonfly is precies hetzelfde als de Walkera 22D , wat weer een kloon was van de Hornet X FP. Ik heb zelf een 22D en vliegt als een tierelier , mits goed afgesteld.(Maar dat geldt voor alle heli's. En die van mij is brushless nu)
Het enigste wat snel slijt is het hoofdtandwiel, tenminste bij mij.
En de regelaar van Walkera kan 11,1v aan. Of dat bij Reely ook zo is, geen idee.

Fred

Laatst bewerkt:
Sander,

Ik vlieg ook met de walkera 22d / Reely dragonfly. Wat erg belangrijk is het gewicht van je lipo accu. Het zwaartepunt is erg lastig goed te krijgen met een te zware of te grote lipo accu. Ik vlieg met een himodel 1000 mAh 2s lipo accu (7.4v). Deze weegt 57 gram met bec stekker. Met deze lipo vlieg ik ruim 8 minuten aaneen, zonder tussentijds te landen.

Erik

Back