ik wil deze zender bij hobbyking kopen
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Receiver (Mode 2) (v2 Firmware)
is dit een goede zender? en heeft er iemand ervaring mee?
als dit geen goede zender is is de 7kanaals zender van hobbyking zelf wel goed?
ik wil het liefst bij hobbyking bestellen, en ook het liefst uit de duitse warehouse. maar hoe kan je zien of iets daar vandaan komt?
dit wil ik nog meer kopen:
1 setup voor 2d F16 (weet al welke)
1snelle setup voor parkfun fusion (weet niet welke/wat. welke/wat is het beste voor een fusion?)
6 servo's (wat zijn goede servo's?)
3 onvangers (hangt er af welke zender het word)
1 balencer (wat is een goede balencer?)
1camera (weet al welke)
ik ben ook van plan om volgend jaar een mustang te kopen. als je bij conrad in de zoekfunctie "mustang" intypt komen er 2 nu wil ik de blauw, wit rode in usa stijl dit is een bouwpaket en lijk mij wel leuk. nu ik weet hoe een mustang vliegt en ben ik ook niet bang om er 1 te kopen. alleen wil ik wel weten of dit een goede kwaliteit is kan iemand mij dat vertellen?
zou iemand mij kunnen vertellen wat ik het best kan kopen
mvg david
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Receiver (Mode 2) (v2 Firmware)
is dit een goede zender? en heeft er iemand ervaring mee?
als dit geen goede zender is is de 7kanaals zender van hobbyking zelf wel goed?
ik wil het liefst bij hobbyking bestellen, en ook het liefst uit de duitse warehouse. maar hoe kan je zien of iets daar vandaan komt?
dit wil ik nog meer kopen:
1 setup voor 2d F16 (weet al welke)
1snelle setup voor parkfun fusion (weet niet welke/wat. welke/wat is het beste voor een fusion?)
6 servo's (wat zijn goede servo's?)
3 onvangers (hangt er af welke zender het word)
1 balencer (wat is een goede balencer?)
1camera (weet al welke)
ik ben ook van plan om volgend jaar een mustang te kopen. als je bij conrad in de zoekfunctie "mustang" intypt komen er 2 nu wil ik de blauw, wit rode in usa stijl dit is een bouwpaket en lijk mij wel leuk. nu ik weet hoe een mustang vliegt en ben ik ook niet bang om er 1 te kopen. alleen wil ik wel weten of dit een goede kwaliteit is kan iemand mij dat vertellen?
zou iemand mij kunnen vertellen wat ik het best kan kopen
mvg david
Laatst bewerkt: