kopen of niet

hoi allemaal ik ben aan het sparen voor een nieuwe auto en toen zag ik deze staan. zou deze goed zijn om verder te gaan op circuit of bij mij in de straat?

hier is wat informatie.

De Mini-Z MR-02-EX race auto’s zijn gebouwd op een MR-02 EX chassis en uitgerust met de moderne 2,4 GHz technologie, wat garant staat voor maximale race prestaties. De achteras is uitgevoerd met een veer, dus het chassis is zeer flexibel. De accu’s liggen naast elkaar op het chassis waardoor het zwaartepunt zeer laag ligt. Dit maakt het mogelijk om met hoge snelheid een bocht te nemen.

De elektronica en de techniek zijn hoogstaand. De ontvanger heeft een geïntegreerde FET regelaar, die is geklokt op een hoge frequentie. Hierdoor kan de motor zeer nauwkeurig worden aangestuurd. Een snelle digitale servo zorgt ervoor dat de stuur commando’s snel worden doorgegeven.

Kenmerken:
Ready-To-Run Set met 2.4Ghz technologie
Kant en klaar model
Body met prachtige schaal kenmerken
Veel mechanische grip en nauwkeurige besturing
Digitale stuur servo
Grootste selectie van tuning onderdelen en carrosserieën

Specificaties:
Lengte: 175 mm
Breedte: 77 mm
Hoogte: 45 mm
Wielbasis: 98 mm
Trace (V & H): 63 mm
Gewicht: 176 g
Motor: 130 S

Kort en bondig: nee!
Niet geschikt voor op straat, matig geschikt voor in de woonkamer, uitstekend geschikt voor een Mini-Z circuit. Snuffel maar eens op onze website en kijk dan of het je iets lijkt.

Kevin, deze modellen zijn ongeveer zo groot als racebaan (slotrace) auto's. Dus erg klein. Je kunt er NIET me op straat rijden; zelfs de spleten tussen de stoeptegels zijn te groot.
Ze zijn wel erg mooi, maar ook heel klein, de schaal is 1:27.
In deze prijsklasse kan je mooie auto's vinden in de 1:10 elektro onroad klasse...

Back