Kopen van een nitro auto

• Topicstarter Topicstarter thomas6886
  • Startdatum Startdatum
T

thomas6886

Guest
Hallo allemaal,

Ik wil graag beginnen met nitro auto's. Ik heb een auto op het oog van conrad maar omdat ik nieuw ben en jullie best deskundig zijn ,hoe vinden jullie deze auto:

een link: Conrad Electronic - System Information

voor als de link niet werkt, hier dan de merknaam en auto.

Reely detonator 2WD R2R 1:10

Reely is een huismerk van Conrad...het is niet slecht maar ook niet heel sterk. Voor onderdelen ben je op Conrad aangewezen. Gaat het bij hun uit de voorraad dan kan je moeilijk aan onderdelen komen.

Als het je eerste auto is kan het handig zijn om via een winkel te kopen, dan kan je daar terug voor hulp en garantie...maar je betaald er wel meer voor.

Reely is een huismerk van Conrad...het is niet slecht maar ook niet heel sterk. Voor onderdelen ben je op Conrad aangewezen. Gaat het bij hun uit de voorraad dan kan je moeilijk aan onderdelen komen.

Als het je eerste auto is kan het handig zijn om via een winkel te kopen, dan kan je daar terug voor hulp en garantie...maar je betaald er wel meer voor.

dat is het probleem ik wil voor weinig geld starten in deze hobby want het geld dat ik verdien is aan een krantenwijkje dus niet genoeg voor een goeie auto en ik vind het ook erg leuk om aan een auto te sleutelen dus dacht ik eerst maar eens een goedkope auto te kopen

maar hoe is de auto zelf??

ik zag al dat de link niet werkt.
als je bij google reely detonator intypt kom je vanzelf bij de auto.

oh bedankt leo-rcc voor de tip. ik zal er toch maar even over na denken om toch maar langer te sparen want ik spaar al 2 jaar

Hoe is de auto zelf?
- Moeilijk te zeggen, als je er netjes mee omgaat en al wat ervaring hebt kan je er lang plezier aan hebben.
- Heb je geen ervaring, ga je prutsen en stel je de motor verkeerd af dan kan je motor in 10 minuten kapot zijn.
- Rij je tegen een stoeprand dan kan er een hoop afbreken...
Kortom, deze vraag is heel moeilijk te beantwoorden.

En dat je bij Conrad uit komt is omdat Conrad de enige winkel is die Reely verkoopt.

Bedankt voor alle tips, weten jullie misschien een goeie auto voor niet te veel geld.

nou ja mijn neef heeft hem ook en die rijdt na 2 jaar nog steeds en ik heb hem voor hem afgesteld en ingereden dus dat zit wel goed.

ik zou je geld goed besteden en voor een degelijk auto gaan van hpi, traxxas enz gewoon de wat bekendere merken, want die zijn alktijd wel met een goede reden bekend.

Reely is voor dat geld een hoop waar. Maar zoals iedereen zegt, je bent aangewezen op de conrad voor de meeste onderdelen en dat betekent altijd verzendkosten en soms niet zo snelle leveringen.

HPI is bijna op iedere hoek van de straat te verkrijgen en een Nederlandse distributeur, als je iets snels moet hebben is dat ook snel te vinden.

Je kunt in de tussentijd ook bij de Conrad cheaken naar de aanbiedingen, regelmatig hebben ze de Kyosho DBX/DST voor 150 euro in de aanbieding.

bedankt voor al jullie tips.
het rijden vind ik leuk maar sleutelen vind ik geweldig afstellen, onderhouden en nieuwe onderdelen kopen.

hoe zijn auto's van redcatracing.com want ik vind trucks het mooist de vulcano sv of s30 bij youtube moet je maar eens intypen ali shanmao

Back