kopen

• Topicstarter Topicstarter MetalD
  • Startdatum Startdatum
M

MetalD

Guest
wat is een mooie en goedkope duik boot om mee te beginnen het lijkt me namelijk echt te gek.
ook links plzz.

beste MetalD,

Van Mirage hobby`s zijn volgens mij de
goedkoopste duikboten.

met vriendelijke groet,
Ron.

en kleine makelijken en goedkopen waar ik wel mee kan varen.gewoon iets om het te proberen.

vragen is altijd makkelijk, even zoeken vaak toch ook
google vertelt mij dat krikke modelbouw hem heeft voor €159.00
Dit zal waarschijnlijk zonder zender/ontvanger e.d wezen dus dat komt er dan nog bij.
Afhankelijk van hoe en wat je wilt ben je dan nogeens een eurotje of 100 aan kwijd om het minimum te hebben.

Link naar krikke ? www.google.com en type krikke modelbouw

DarkWhite zei:
tikketik ........
krikke modelbouw hem heeft voor €159.00
Dit zal waarschijnlijk zonder zender/ontvanger e.d wezen dus dat komt er dan nog bij.
Afhankelijk van hoe en wat je wilt ben je dan nogeens een eurotje of 100 aan kwijd om het minimum te hebben.

Link naar krikke ? www.google.com en type krikke modelbouw

Kricke: http://www.krick-modell.de/
Krikke:http://www.netshop.nl/shop/krikkem/enter.html?lmd=38849.824711

De eerste is dus de fabrikant, de tweede een modelbouwzaak in Groningen, om verwarring te voorkomen.

De genoemde prijs van € 159.- is voor het standmodel. Wil je dit varend (en duikend) hebben heb je nog de Techniek-Set erbij nodig, ongeveer hetzelfde bedrag. Daarnaast nog een zender, ontvanger, minimaal twee servo's, accu's, vaartregelaar, en een aansturing voor de pomp van de ballasttank.

Heeft Conrad nog steeds de Sharcon in het program?
Is (of was) volgens mij ook zo'n 150 Euries.
Is dynamisch duikend en prijs is volgens mij met techniek.

Ik heb ergens (via een link van de duikerts site?) een omgebouwde Sharcon gezien. Lang niet gek!

Wim

Even gekeken:
Conrad zei:
Ontdek de onmetelijke diepten van de zee. Met onze onderzoeksduikboot wordt iedere duik een belevenis. De boot duikt dynamisch.Dit betekent dat bij langzaam varen de boot aan de oppervlakte blijft. Wanneer de snelheid wordt verhoogd duikt de boot automatisch. Onder de waterspiegel begrenst een mechanische, op het voorste roer werkende, diepteregeling de duikdiepte. Een ander voordeel vanhet dynamische duikgedrag is dat de boot weer naar de oppervlakte komt wanneer het accuvermogen te laag wordt. Om de boot te laten varen is een 2-kanaals afstandsbediening, die het motorvermogen en de richtingsroerfuncties bedient, voldoende. Met een afstandsbediening met een 3e kanaal kan naar keuze de diepteroerautomaat worden overruled. Hierdoor is het mogelijk om aan het oppervlakte sneller te varen of langer en sneller onder water te varen.

Uitvoering:
Dikwandige kunststof buis als drukelement met waterdichte afsluiting
Uittrekbare inbouwplaat voor de afstandsbediening
Mechanische duikdiepteregeling
Afdichting van de naar buiten gerichte stangen door rubbers
Kruisroer achter, diepteroer voor
Schroefaskoker met op flens bevestigde overbrengingsbehuizing, schroefas met tandwiel en 3-blads schroef
Diepgetrokken romprugdelen.

Technische specificaties:
Afm. (lxbxh) 900 x 100 x 320 mm
Waterverplaatsing 4100 g.

Omvang levering:
Bouwpakket SharCon
Motorset
Nederlandstalige gebruiksaanwijzing (er zijn 8 penlitebatterijen of -accu's nodig voor de zender).
Prijs is E 149,-

en hier staat de handleiding.

Wim

Hallo,

Sorry, ik was zelf ook even in de war met krikke - krick. :oops: Bovenstaand bericht van mij dus negeren svp.

Die Sharcon is hetzelfde als de Seawolf van Robbe. Alleen heeft Robbe een paar kleine verbeteringen doorgevoerd, van daar "V2".

Vandaar ook de meerprijs van E 10.- ? :wink:

Voordeel van de Robbe set is dat deze bij de modelbouw boer op de hoek te koop is. Deze kan je adviseren en service verlenen.
De verbeteringen die Robbe heeft uitgevoerd ken ik niet. Misschien dat Lex deze aan kan geven.

De Sharcon kun je bij Conrad bestellen. Nadeel is dat je (meestal) verzendkosten moet betalen. (Geldt natuurlijk ook wanneer je besluit je Robbe via internet te bestellen.) Conrad heeft nu en dan akties waarbij je de verzendkosten gratis krijgt (Vandaag en morgen nog!)

Die handleiding van Conrad geldt dus ook (in grote lijnen) voor het Robbe model! Kun je alvast doornemen om een indruk te krijgen.

Wim

Kijk eens bij Norbert Brüggen.

Een Klasse 202 "Friedrich Schürer" kost € 220,--
Is een € 60,-- meer maar wel beter
Bajonet € 80,--
Motor eenheid € 45,50
En dan kun je verder kiezen met duiksysteem.
De boot is 72 cm lang en ong 4 kg.
Dus ook makkelijk mee te nemen.
Dan heb je beter spul dan de Sharcon of Seawolf van Robbe.
De Friedrich Schürer is van Epoxi/glasvezel.

www.modelluboot.de

Kijk maar eens op zijn pagina's

Hein

Hallo MetalD,

heb je een keuze kunnen maken?
Of is het nu nog moeilijker geworden?
wat is een mooie en goedkope duik boot om mee te beginnen het lijkt me namelijk echt te gek.
ook links plzz.

Hein

Hallo Danny,

Ik zou dan gaan voor de typhoon maar die gele is ook wel leuk,om er bij te hebben.

de typhoon past leuk bij deze boot zie link.

http://625.hrengers.nl :lol: :lol:

Back