Kopen?

• Topicstarter Topicstarter rc-freak
  • Startdatum Startdatum
R

rc-freak

Guest
Hey allemaal,

Omdat op een ander bericht een slot kwam doe ik het maar op deze manier.
Ik kan de Carson Wild Cat helemaal compleet voor 170,- euro kopen!
Moet ik dit doen of is dit af te raden?
Graag hoor ik wat ik moet doen.
Ik weet het echt niet.

Groeten rc-freak

nou ik weet niet hoe het met de wild cad zit maar ik heb slechte ervaringen met carson zelf weet niet hoe anderen er over denken?

gr dick

tja, ik vind carson er gewoon niet sterk uit zien, weet niet waar dat aan licht, maar het heeft iets waardoor ik ze niet wil. heb er echter geen ervaring mee, maar als ik zulke reacties lees...

laterss thomas

Is die €170 inclusief álles, en nieuw? Is onmogelijk. Tweedehands brandstof moet je NOOIT kopen (tenzij je zéker weet dat het goed zit), en voor dat bedrag: erg verdacht.... Als je bij die €170,- de rest nog bij moet kopen.... nog steeds weinig. Ik raad het je niet aan.

Greetzz, Robbert

het beste kan je doorsparen voor een nieuwe wagen dan weet je haast zeker dat je iets goeds in huis haalt.
enigste is dat je portemonee daarna helemaal plat is :(

Tweedehands brandstof moet je NOOIT kopen

Daar ben ik niet mee eens.
Je ben er zelf bij als je het koop.
Ik heb heel veel gebruikt auto,s gekocht door heel nederland.
Er kunnen slechte bij zitten maar ook goede auto,s.
Als je een goede auto gebruikt wilt kopen heb ik wel een adres en heeft ook nieuwe auto,s tekoop en goedkoper als in de winkel.
Zelfs onderdelen goedkoper als in de winkel en ook voor de savage,s

Maar ik ben niet weg van de carson auto,s koop liever een hpi.

Ik ga morgen gewoon ff kijken en dan denk ik er nog even over na.
RC gek neemt ook zijn Wild Cat mee en dan kan ik meteen zien wat de auto allemaal kan etc.
Ik laat het jullie nog wel weten wat ik doe.

Groeten rc-freak(tot zondag) :lol:

Nou ik ben wezen kijken en ik moet zeggen het ziet er zéér goed uit!
De auto is helemaal compleet.
Hij zij ook dat de auto ongeveer 80km. reed dus lekker snel! :D
Ook zij hij dat het afstellen niet moeilijk was dus...
Vinden jullie dat ik hem nou moet kopen of niet?
IK hoor het wel.

Groeten rc-freak :o :twisted:

P.S. zijn er ook site's waar info over deze auto's te vinden zijn?

nou kijk, sites zijn er niet over de wildcat, ben er 1 keer toevallig tegengekomen maar dat was een wildcat met heeeel weinig info, ik weet die site ook niet meer, was van lycos, MAAR als je hem 2ehands koopt, dan moet je kijken of er genoeg compressie is..(dat je genoeg weerstand voelt als je aan het touwtje trekt).. DAt alles okee is, dus dan moet je een s vragen of hij hem wil starten n 1 keer op volgas rijdt, zodat jij thuis op volgas rijd dat de hele zooi niet uitelkaar valt, dus alles checke, kijk of er niets mist, zoals paaltjes :lol: en de rest, of het diff. het wel doet. dat als je aan de ene kant draait dat de andere kant in tegenstelde richting meedraait,

Maar suc6 ermee, Je kan hem beter nieuw kopen maar hier moet je op letten, vind ik,

Rick

p.s. tot morgen.. dan kun je hem zien rijden!

Hoi Rick,

De compressie was erg goed.
Als ik hem zou kopen dan vraag ik eerst ff of die hem kan starten zodat ik zeker weet dat de auto het goed doet. :wink:
Hij zij ook als er wat niet lukte dat ik hem altijd ff kon bellen en dat hij dan ff langs kwam.
Ik zie de jouw auto morgen toch en dan zie ik vanzelf wel hoe sterk de auto is.
Hoelaat ben jij er morgen trouwens?

Groeten rc-freak

Voeg me anders ff toe op MSN:superman1006@hotmail.com

ik antwoord wel even voor rc-gek

we zijn er morgen van af half 1

even andere vraag wie ben je en waar woon je ??

als je in duiven woont dan kan je met ons mischien mee fietsen naar de makro hoe meer zielen hoe meer vreugd

Ik Ben Coen Verheijen
Ik woon in Babberich en kom ook met de fiets.
Ben trouwens 14 jaar.
Ik kom niet met een auto omdat ik die nog moet kopen maar zo leer ik al wat mensen kennen.
Je herkent mij aan de blauwe spijkerbroek en een witte/creme jas.

Tot morgen

Groeten rc-freak

lol, zelfs in holland zitten al verheyen/verheijen 's :wink:

ff trug :ontopic:

Kan zo'n wildcat 80 halen ????
Ik vind trouwes nog altyd dat die maar rare wielen heeft, zien er een beetje plastiekerig uit vindt ik.

En vorige week ging die van Rick ertussenuit.
Ze zijn niet zo groot want hij kon onder een alfa door (Die stil stond) maar hij is wel sterk, want een frontale klap met een stoeprand overleefde hij door er maar overheen te springen......

Heb je de schakelaar ertussen uit gehaald rick?

Hoi Zo'n wilcat kan 80 km halen.
Die wielen zijn inderdaad een beetje vreemd maar je kan er ook andere banden op laten zetten.

Groeten rc-freak

ja m berends de schakelaar is weg, en die komt niet meer terug, :lol: een keer hele goede schakelaar kopen ofzo, en alles is nog heel, behalve 1 turnbuckle :-( maar hij rijdt nog, nu nog hopen dat het weer goed is morgen.... heb trouwens elektrostart op me 1:10, :lol: zelfde systeem zoals de schoenmaker, zelf gemaakt :lol:

Rick

Ik vind die Wildcat een hele mooie wagen. Hij loopt lekker, rond de 80km/h, is sterk en ziet er stoer uit :P Het is dus helemaal niet waar dat Carson slecht is 8)

@ Rc Gek, waar heb je de Wildcat gekocht? En hoe duur was die?

Een Wildcat die 80 km/h loopt? Dan doe je heel kort met je motortje. Ik heb de Carson C4, dat is wel het toerwagen-chassis, inclusief resonantiepijp en versnellingsbak en ik moet nog zien dat die de 80 haalt.. Verder zijn Carsons best leuke wagens hoor, niet voor op het circuit, maar dat was je met die Wildcat toch niet van plan.

4WD zei:
Een Wildcat die 80 km/h loopt? Dan doe je heel kort met je motortje. Ik heb de Carson C4, dat is wel het toerwagen-chassis, inclusief resonantiepijp en versnellingsbak en ik moet nog zien dat die de 80 haalt.. Verder zijn Carsons best leuke wagens hoor, niet voor op het circuit, maar dat was je met die Wildcat toch niet van plan.

Ik kan ook moeilijk geloven dat zo'n wildcat 80 haalt zonder versnellingsbak of resonantie pijp...
Het lijkt mss dat ze 80 halen omdat nitro auto's gewoon veel sneller zijn dan speelgoedautootjes :lol:
Ik denk dat als je er echt een auto langszet die wel 80 haalt of meer dat je dan wel zult zien hoe hard dat gaat.

ja okee dat was oud onderbalk, hij gaat 60 denk ik, stond ''toen' op de doos, maar gaat rond 60-70

Back