Kraat bij remmen

• Topicstarter Topicstarter Blade_3
  • Startdatum Startdatum
B

Blade_3

Guest
ik heb een probleempje, ik heb net een nieuwe savage SS :D. heb hem helemaal in elkaar gezet. heb echter een probleempje. als ik de auto een zetje geef en dan rem maakt hij een erg krakend geluid. weet iemand waar dit vandaan komt en hoe ik dit moet oplossen??? en verder , SAVAGE SS ROCKS!!!

Het kan van alles zijn eigenlijk. Kom maar ff langs van de week, dan zal'k ff kijken. Komt wel goed.

Greetzz, Robbert

hadden wj ook, ik en rcmonster maar als we gingen rijden had je er geen last van... heeft ie al gereden dan?? misschien moet jhet een beetje inlopen allemaal, die tandwwielen

das appart, je zou zeggen dat 'tandwielen inloppen' verschrikkelijk slecht is.. maar 't betekend dus dat de tandwielen uit de doos niet helemaal super netjes gemaakt zijn of begrijp 'k dat verkeerd?

je kan die nooit perfect monteren en een beetje inlopen op elkaar moet het altijd.
kan geen kwaad zolang je de gear mesh maar goed hebt.

ook bij mijn helis zitten na de eerste vluchten er grijs poeder van het hoofdtandwiel all over the place van het inslijten, wel uiteraard kijken of ze goed inslijten en niet je tandwielen aan het verkraaien zijn.

ook zou ik wel even checken of je alles goed in elkaar hebt gezet, niet dat je diffs verkeerd gemonteerd zijn en je die dalijk stuk draait, dat zou zonde zijn

Ik denk niet dat je zo 123 bij je tandwielen kan. Maar heb je die "test" al gedaan met dat papiertje ertussen? Misschien kun je daar de oorzaak uit afleiden
mzzls

nee rick loopt gewoon verhalen uit zijn duim te zuigen :twisted:

ik heb er geen last van gehad alleen dat ik mijn brandstofslang van me tank naar motor verkeerd had weggestopt.

maar hij rijd echt perfect veel plezier ermee.

en ik heb gister flink gebasht met rc gek en heb een paar backflips gemaakt echt BRUUT

het zijn in ieder geval niet de diffs. al ik aan 1 wiel draai, dan draait het andere wiel netjes mee zonder teveel herrie. alleen als ik aan 2 wielen tegelijk draai dan maakt het al een klein beetje geluid. het kan inderdaad zijn dat die tandwielen moeten inlopen, want toen ik die auto aant bouwen was, en er dus nog geen olie op zat maakte dat nogmeer herrie. het leek wel zoiets als je een 48tandjes Per inch op een 64 tandjes per inch zet, moet eens kijken. verder maakt me transmissiehuis ook wel een raar geluidje als ik gewoon de wielen draai...

verder heb ik 3 lekke veren :cry: :cry: ik ga eens kijken of het helpt als ik ze lijm zonder de olie in de veer. bij mij is het namelijk een gietgaatje waar net een miniscuul gaatje in zit. me verwarming werd op een afstand van 1 meter geolied toen ik me veer induwde...

Blade_3 zei:
het zijn in ieder geval niet de diffs. al ik aan 1 wiel draai, dan draait het andere wiel netjes mee zonder teveel herrie. alleen als ik aan 2 wielen tegelijk draai dan maakt het al een klein beetje geluid. het kan inderdaad zijn dat die tandwielen moeten inlopen, want toen ik die auto aant bouwen was, en er dus nog geen olie op zat maakte dat nogmeer herrie. het leek wel zoiets als je een 48tandjes Per inch op een 64 tandjes per inch zet, moet eens kijken. verder maakt me transmissiehuis ook wel een raar geluidje als ik gewoon de wielen draai...

verder heb ik 3 lekke veren :cry: :cry: ik ga eens kijken of het helpt als ik ze lijm zonder de olie in de veer. bij mij is het namelijk een gietgaatje waar net een miniscuul gaatje in zit. me verwarming werd op een afstand van 1 meter geolied toen ik me veer induwde...

Ik zie het al gebeuren
crepapelle.gif
crepapelle.gif
crepapelle.gif
crepapelle.gif
crepapelle.gif
crepapelle.gif
crepapelle.gif

En dan zo een grappige uitdrukking op je gezicht
8O :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Priceless !! :mrgreen: :mrgreen:

Maar ik denk dat je echt wel beter nieuwe kunt kopen

Ik heb het ook met mijn Savage, en bij de mijne is het niks ergs :) Bij mij is het mijn remschijf die tegen de remschoentjes aanloopt :) Maar ik heb de dubbele rmeschijf van ENVY er op.

Back