Krick HE4

Hallo Piet,

Ik doe altijd een stukje krimpkous om de pootjes van de ontstoringscondensatoren, dan weet ik zeker dat er geen kortsluiting ontstaat, mocht ik ze eens per ongeluk er tegen aan drukken...
Ontstoring met drie condensatoren.JPG

Groeten, Jan.

vandaag de schroeven opgehaald en ze even gemonteerd.

20210924_171913 (2).jpg

20210924_171926~2.jpg

binnenkant van de boot met de plaat waarop de elektronica komt.
het platte randje bovenop het dek moet op enkele plaatsen worden weggeslepen omdat andere een gedeelte van de stuurhut niet past
groet Piet

frame cabine met stuurhut zit in elkaar alleen nog met elkaar verbinden en diverse daken monteren.
groet Piet

DSC01312.jpg

vandaag de led's gemonteerd voor de gangboord verlichting.
de zweem om de led's verdwijnt nog als de boel is geschilderd.
groet Piet

20211004_123238 (2).jpg

misschien niet zo leuk maar uit ondervinding, ik zou toch eerst even met zwart rond de armaturen gaan. Zelfs als je meerdere lagen wit aanbrengt gaat het blijven doorschijnen.
Verder ziet ze er al bijzonder fraai uit.

ik heb de binnenkant zwart geschilderd, kan de buitenkant nog niet schilderen omdat er nog diverse dingen bovenop gemonteerd worden.
maar zal nog eens op een proefstukje proberen wat het beste uitkomt
groet Piet

Gewoon op het zwart aan de binnenkant nog een laagje zilver aanbrengen, zou ruim voldoende moeten zijn, tenzij de LED zijn licht in de zijkant van het materiaal kwijt kan, dan zou ik proberen de zijkant van de opening ook te schilderen.

peilers op de achter brug gemonteerd en even voor de foto de zwaailichten er los op gezet.
groet Piet

20211115_124840 (2).jpg

Marc, de gele zwaailichten zijn er alleen voor als de boot stil ligt op zeg maar een gevaarlijke plaats.
en de blauwe natuurlijk als ie haast heeft.;)
groet Piet

vandaag verder gegaan met de bovenbouw, voor kap gelijmd en de verlichtings draden aan de onderkant aangesloten.
helaas begaf gisteren de motor van de radar, de motor draaide nog wel maar de planetaire vertraging had de geest gegeven.
gekeken wat een nieuwe kost, best aan de prijs, maar het ergste was de verzendkosten, € 14.60.
het hele motortje is ongeveer nog geen 2 cm en in het rond 6 mm.
het hele ding past in een bubbelenvelop.
heb een mail gestuurd en wacht even af of er een positief bericht op komt.
groet Piet

20211128_145248 (002).jpg

Laatst bewerkt:
Back