Hoi allemaal, lang niet op forum geweest. Ruim 15 jaar geleden is mijn Robbe U47 verloren gegaan tijdens een woningbrand. Deze lag bij een vriend van me tezamen met mijn zender, laadapparatuur, accu's enz. Helaas ging zijn woning in vlammen op. Na een echtscheiding moest ik afstand doen van al mijn RC vliegtuigen, heli. (lang verhaal). Modelbouw ben ik echter altijd blijven doen als het allemaal statisch. Schaal 1/35 militair en heel veel schepen, motoren, treinen en wat al nog niet meer. Vitrinekast vol en ik heb gelukkig een hobbykamer met veel modellen aan de muur. Ik doe echter te veel; momenteel Bismarck, Duitse pantserauto, Stuka en een stoomlocomotief. Allemaal nog niet af, ik doe wat waar ik opdat moment zin in heb. Airbrush en wheateren is wel mijn dingetje....
Maar nu: Ineens weer zin in een RC onderzeeër. De Krick U47 heb ik besteld en wordt morgen geleverd. Ben benieuwd. Voorlopig maar eens dit forum afstruinen.
Groet Mossie (Rob)
Maar nu: Ineens weer zin in een RC onderzeeër. De Krick U47 heb ik besteld en wordt morgen geleverd. Ben benieuwd. Voorlopig maar eens dit forum afstruinen.
Groet Mossie (Rob)