[ krijg de auto niet goed lopend]

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door MisterXxX, 7 jan 2023.

  1. MisterXxX

    MisterXxX

    Lid geworden:
    7 jan 2023
    Berichten:
    1
    Locatie:
    stadskanaal
    Hoi allemaal,

    ik heb deze auto van mijn collega gekregen nu heb ik eerst de auto van nieuwe onderdelen voorzien zoals de tank ,slangen en gloeiplug heb ook nieuwe luchtfilter (Foam) maar ik krijg het niet goed lopend als ik vol gas slaat hij af heb de stelschroef ook al helemaal dicht gedraaid er 2 volle slagen weer openen gedaan maar ik krijg hem niet zo als het moet zijn wie kan mijn hier antwoord opgeven

    Met vriendelijke groet MisterXxX

     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.483
    Locatie:
    Sassenheim
    Is de brandstof die je gebruikt vers of ook net zo oud als de auto? En welke brandstof heb je?
    In ieder geval als de brandstof al wat jaartjes oud is en in een schuur bewaard is is er een kans dat het niet zo goed meer is.

    Welke gloeiplug heb je nu, als het een te koude is wil de motor zeker niet goed blijven lopen.

    Verder raad ik je aan om de auto op een verhoging te zetten, met de wielen van de grond. Een bekend probleem is dat de koppeling slecht kan zijn door een gebroken veertje of een slecht lager waardoor de motor bij stationair niet geheel vrij loopt. Als de auto op een verhogng wel stationair blijft lopen maar met de wielen flink draaiend is dat het geval.
     
  3. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.354
    Locatie:
    Gavere/Belgiƫ

Deel Deze Pagina