Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Club zou kunnen idd maar het heli gebeuren heb ik ook "zelf" geleerd dus
[ Club zou kunnen idd maar het heli gebeuren heb ik ook "zelf" geleerd dus zal dit me ook lukken dat vindt ik het leukste/QUOTE]
Als je hier vraagt doe je het ook niet zelf .
Jou probleem moet dan een ander oplossen.
Mvg Johan
[ Club zou kunnen idd maar het heli gebeuren heb ik ook "zelf" geleerd dus zal dit me ook lukken dat vindt ik het leukste/QUOTE]
Als je hier vraagt doe je het ook niet zelf .
Jou probleem moet dan een ander oplossen.
Mvg Johan
Maar daar is een forum voor toch.Maar niemand moet wat hoor...
Er is idd door de vorige eigenaar ailerons op gemaakt.
Ik weet ook dat er talloze easystar draadjes zijn en ik heb er ook uren doorgespit in het verleden toen ik ook een poging gedaan heb er zelf een te bouwen maar te kort tijd had ivm mijn heli's
Dus mochten mensen dit geen boeiend draadje vinden mogen ze het links laten leggen zonder opmerking...
Ik heb de stukjes hout om de servo's op zijn plaats te houden intussen verwijderdt en de servo's ingepakt met tape om ze vervolgens weer in het frame lijmen.Ook heb ik de staart iets verstevigd.
Verder is hij nog het zelfde.
Servo's heb ik vervangen en de elektronica werkt nu prima.Ik heb hem vanmiddag met 3/4 gas ''gegooid'' en toen maakte hij een lichte daling om vervolgen weer stevig te klimmen en af te draaien in een soort stall turn naar de grond.Dit over een afstand van ongeveer 25 meter voor hij begon te klimmen op dat moment geef ik vol gas om snelheid te houden zonder resultaat.Zoals ik al zei zou het best aan mijn stuurkunsten kunnen leggen.
Ook ben ik op de sim bezig en daar gaat het echt easy
Het CG is zoals jullie adviseren licht naar beneden.
![]()
![]()