Beste allen
Ik hebben mijn O-1 gezien (gelukkig op het droge) dat als ik de zender uit zet, de pomp NIET de duikzak leeg pomps, hoewel dat volgens de handleiding van de BTS2 toch zou moeten.
Ik heb eigenlijk het standaard slangenpomp/duikzak systeem van Norbert Bruggen, met zijn druksensor om de pomp uit te zetten als de zak vol is. Dat werkt goed.
De ontvanger is een RD8D1, ook door Norbert meegeleverd. Die heeft ook een failsafe schijnt het, die de servos in een bepaalde stand kan zetten maar dat heb ik niet geprobeerd!
Ik heb alle standen van het blauwe schakelaartje al geprobeerd.
Ik gebruik 2 accu's, 7.8 volt voor de motor en 12 voor de pomp.
Mijn zender is een Robbe CM-basic, een oude zender maar functioneert goed.
Iemand een idee hoe die failsafe voor radiocontactverlies werkend te krijgen.
Freek
Ik hebben mijn O-1 gezien (gelukkig op het droge) dat als ik de zender uit zet, de pomp NIET de duikzak leeg pomps, hoewel dat volgens de handleiding van de BTS2 toch zou moeten.
Ik heb eigenlijk het standaard slangenpomp/duikzak systeem van Norbert Bruggen, met zijn druksensor om de pomp uit te zetten als de zak vol is. Dat werkt goed.
De ontvanger is een RD8D1, ook door Norbert meegeleverd. Die heeft ook een failsafe schijnt het, die de servos in een bepaalde stand kan zetten maar dat heb ik niet geprobeerd!
Ik heb alle standen van het blauwe schakelaartje al geprobeerd.
Ik gebruik 2 accu's, 7.8 volt voor de motor en 12 voor de pomp.
Mijn zender is een Robbe CM-basic, een oude zender maar functioneert goed.
Iemand een idee hoe die failsafe voor radiocontactverlies werkend te krijgen.
Freek