raf
Forum veteraan
ja dat wil ik dus zeggen .
vroeger had je op de ontvangers geen failsave zitten en gaf dat ook geen probleem.
nu kun je de moderne ontvangers zelf programmeren en der zijn der zelfs bij die je per kanaal kunt instellen wat ze ingeval van signaal verlies moeten gaan doen.
nu kun je een kabeltje in steken en via de pc je ontvanger programmeren
en nu zijn er zelfs servo's welke je kan programmeren met wat je maar wilt
servo slow was vroeger een printje en nu is dat programmeerbaar in de servo zelf
snelle uitslag en dan op het laatste langzaam is gewoon programmeerbaar
en dan ikke als oude rot denk gewoon niet aan de mogelijkheden die de moderne technologie te bieden heeft .
een servo moet gewoon doen wat mijn duim via de zender zegt dat hij moet doen
maar deze gedachten gang gaat niet meer op met moderne apparatuur
en als er dan nog een shit handleiding bij zit dan is het hek helemaal van den dam
gr raf ik ga nog wat ledjes solderen (nog 9999 te gaan)
vroeger had je op de ontvangers geen failsave zitten en gaf dat ook geen probleem.
nu kun je de moderne ontvangers zelf programmeren en der zijn der zelfs bij die je per kanaal kunt instellen wat ze ingeval van signaal verlies moeten gaan doen.
nu kun je een kabeltje in steken en via de pc je ontvanger programmeren
en nu zijn er zelfs servo's welke je kan programmeren met wat je maar wilt
servo slow was vroeger een printje en nu is dat programmeerbaar in de servo zelf
snelle uitslag en dan op het laatste langzaam is gewoon programmeerbaar
en dan ikke als oude rot denk gewoon niet aan de mogelijkheden die de moderne technologie te bieden heeft .
een servo moet gewoon doen wat mijn duim via de zender zegt dat hij moet doen
maar deze gedachten gang gaat niet meer op met moderne apparatuur
en als er dan nog een shit handleiding bij zit dan is het hek helemaal van den dam
gr raf ik ga nog wat ledjes solderen (nog 9999 te gaan)