Krijg geen brandstof

We zullen alles eens bekijken.
Oude brandstof is het niet. Das "vers".
Luchtfilter ook niet, want das pas geleden schoongemaakt. En heb der niet meegereden omdat de wagen gewoon niet rijd ^^

Bij mij is het probleem inmiddels opgelost, ik heb de carb eraf gehaald, naalden eruit geschroefd, doorgespoeld met brandstof en doorgeblazen. Daarna wat brandstof via pluggat in de motor en gestart. Hij rijdt nu weer prima.

Hallo Allemaal.....

Ik heb met de pasen een fg carson monstertruck aangeschaft 26cc
Hij is lopend gezien en getest ! Hij was zo vies dat ik er een middag voor ben gaan zitten en het meeste uit elkaar gehad heb en schoon en gangbaar gemaakt. Ik heb wel de carburateur eraf gehad maar niet aan de stelschroeven gezeten! Alles heb ik met wd 40 een doek en luchtruk schoon gespoten! Nu ben ik zover om ermee te gaan rijden en ik krijg m niet meer aan! Ik weet bijna zeker dat hij geen of weinig brandstof krijgt het is overigens wel nieuwe verse benzine gemengd 1:25 met stroke olie! Als ik de bougie eruit haal en check heb ik een prachtige vonk! Dat is het dus niet.. Als ik een beetje benz. in he bougie gat doe , bougie erin en start dan loopt hij eventjes maar slaat weer snel af! Dus ik neem toch aan dat er geen of te weinig brandstof is..
Ik weet niet veel van deze auto,s ben kyosho 1:8 gewend en daar dient de uitl.als brandstof pomp, maar ik neem aan dat hier de brandstof word aangezogen ??

Wie heeft tips ??
Zit er geen sproeier in de carburateur die dicht kan zitten?
Ik kan nl. geen sproeier vinden, Wel stelschroeven!

Graag hoor ik van jullie wat tips..

Gefeliciteerd met je aanwinst. Alvast de eerste tip: post deze vraag in het "Big Scale auto's" gedeelte van dit forum. Daar weten ze veel meer van dit soort auto's dan in het "Brandstof Auto's" gedeelte, waar we het met name over nitro motoren hebben.

@paul:

accu's vol (auto en zender). zet eerst zender aan dan auto, en kijk of de servo's reageren op je zender (als je gas geeft op je zender, dat ook de gasservo beweegt ensoow)

doet hij dat, starten en kijken of ie t doet..

heb je wel failsafe dr op zitte? is wel zo handig ;-) als je auto buiten bereik van zender komt, gaat automatisch de rem erop (Y)

@ paul,

Is de rubber ring in je tankdop nog wel goed? Als die "op" is dan wil de brandstof stroom erg onregelmatig zijn of totaal niet lopen.

Back