krijg geen fotos op het forum

beste help forum

ik kan geen fotos op het forum krijgen .
is er geen snelle link die je kunt gebruiken .

gegroet marc

Hoi ad ,

De beste wensen voor het nieuwe jaar .
Het is gelukt om een foto op het forum te krijgen ,
je ziet oefening baart kunst .

gegroet marc

je ziet oefening baart kunst .

Marc, mijn lijfspreuk:

"Learning all the time"

Naar de meesterlijke Britse komiek/goochelaar Tommy Cooper, die dat na elke mislukte truc zei (en ze mislukten allemaal).
Is een spreuk voor "alle leeftijden".

Ook de beste wensen, uiteraard. En veel plezier op het forum.

Groet,

Ad

Hoi iedereen,
ik ondervind problemen met foto's te uploaden, het lukt plots niet meer. Vroeger ging ik gewoon naar 1 van mijn foto-albums en kon ik op "foto uploaden" klikken maar dat gaat nu niet meer. Er staat enkel nog foto toevoegen aan groep?
Kan iemand me helpen? Zou graag iets posten in het te koop forum, maar als ik geen foto kan plaatsen heeft dit niet veel zin.

Mvg,
stefke73

Hoi Ad,
alles is openbaar ingesteld, ik snap het ook niet. Tot een paar dagen geleden ging alles nog goed. Nu staat er enkel nog foto's toevoegen aan groep. Kan je even nakijken of dit misschien bij u ook het geval is?

Kan je even nakijken of dit misschien bij u ook het geval is?

Ik ga naar mijn profielpagina door rechts bovenaan mijn naam aan te klikken.

Dan klik ik op "alle foto albums tonen", rechts onder de kop "Fotoalbums"

Dan krijg ik een pagina met al mijn fotoalbums, en klik ik op de naam van het fotoalbum waaaruit ik een fot wil plaatsen.

Dan krijg ik een pagina met pictogrammen van de foto's in dat album.

Als ik op het pictogram van de foto klik die ik wil plaatsen, krijg ik die vol in beeld.

Ik werk normaal niet met mijn fotoalbums op het forum, dus doe ik het hierna op de manier zoals ik het met mijn albums op een ander domein altijd doe.

Ik klik met de rechter muisknip op de foto en kies uit het rolmenu dat dan verschijnt "copy image address" of iets wat daar op lijkt (verschilt per browser).

Dan ga ik naar het forumbericht waar ik de foto wil plaatsen, en kies het foto pictogram in de bovenbalk (bergjes), en geef een paste of Ctrl-V in het pop-up venstertje dat dan verschijnt, en klik op OK

full

En dan staat de gekozen foto in het bericht.

Waar gaat het bij jou mis??

Groet,

Ad

EDIT

Inderdaad, zoals Arie zegt, onderaan de pagina met pictogrammen van foto's in een album staat "Afbeeldingen uploaden", maar dat is voor als je foro's aan het album wilt toevoegen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij gaat het mis met het foto-album zelf, zoals jullie zeiden stond bij mij tot enkele dagen geleden ook links onderaan "foto uploaden", dit is nu weg en in de plaats staat foto's aan groep toevoegen. Als ik daar op klik komt er te lezen dat ik geen lid ben van een groep. Mij een echt raadsel...

Mij een echt raadsel...

Het gaat er dus nu om dat je geen nieuwe foto's kan uploaden, sorry ik dacht dat het om foto's plaatsen in een bericht ging.
Is het soms mogelijk dat je aan je limiet zit wat betreft het aantal foto's dat je kan opslaan in forumalbums?

Ik lees net in een ander bericht dat er maar 60 foto's in één map (album?) zouden kunnen. Als je nog niet aan je maximum zit, probeer dan eens een nieuw album aan te maken, en kijken ogf je daar wel foto's in kan uploaden.

Ad

Hartelijk bedankt iedereen, het probleem was in derdaad dat ik aan mijn limiet zat. Heb een paar foto's verwijderd en nu lukt het weer :)

Mvg,
stefke73

Hartelijk bedankt iedereen, het probleem was in derdaad dat ik aan mijn limiet zat. Heb een paar foto's verwijderd en nu lukt het weer :)

Mvg,
stefke73

En daardoor heeft het forum weer minder waarde gekregen, draadjes zonder foto.:D:p:(

Waar ik nog probelemen mee heb is dat als ik, niet-ingelogd, naar mijn eigen berichten kijk, de plaatjes niet te zien zijn.
Ik heb mijn settings gecontroleerd, maar daar lijkt niets mis mee.
Zodra ik inlog is alles ineens wel zichtbaar....
De Open-X setting in No Script was het dus toch niet.....
Wie heeft er een idee?:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Waar ik nog probelemen mee heb is dat als ik, niet-ingelogd, naar mijn eigen berichten kijk, de plaatjes niet te zien zijn.

Ik heb voor mijzelf even een proefje gedaan door uit te loggen, en naar mijn eigen boodschappen gekeken, maar alles lijkt in orde. Zowel voor foto's die van een extern album (van mijn eigen domein) als foto's die in een MBF album staan, zijn gewoon zichtbaar.
Ik weet het dus ook niet.

Groet,

Ad

Ik heb mijn settings gecontroleerd, maar daar lijkt niets mis mee.
Zodra ik inlog is alles ineens wel zichtbaar....
Wie heeft er een idee?:rolleyes:

Je kunt bij ieder van je albums aanvinken of ze openbaar zijn of privé. Staan ze wel op openbaar bij jou?

Je kunt bij ieder van je albums aanvinken of ze openbaar zijn of privé. Staan ze wel op openbaar bij jou?
Ja. Vandaar dat ik er ook niet meer uitkom. :confused:
Vandaag bij mijn vader (dus: ander IP adres) wilde ik hem even mijn laatste berichten laten zien.
En ook hier hetzelfde: pas NA het inloggen werden mijn plaatjes zichtbaar...

Update: Als ik (niet ingelogd) in mijn Statistieken klik op "Fotoalbums gemaakt door Bruno van Hoek", dan krijg ik het volgende venster te zien:
Systeembericht
Ongeldig(e) Fotoalbum opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt.
Terwijl ik 3 openbare albums heb.....:confused:

Update:
Ik ben eruit....:grin:
Er blijkt buiten de prive/openbaar setting vande fotoalbums NOG een setting te zijn die prive/openbaar bestuurt. Na correctie daarvan ging alles goed.

Ik vind het wel uiterst klungelige optie dat er twee settings moeten worden aangepast om 1 effect te bereiken.:confused:

Maar goed, 't is voor elkaar.

Laatst bewerkt:
Back