Krijg GPS naza V2 flight modes niet ingesteld op 9XR

Hallo,

Het is mij gelukt om op de naza V2 en de 9XR de 3-pos switch te kunnen gebruiken, alleen lukt het niet om een van de stand op GPS te krijgen.

Volgorde van mode control switch is:

GPS-----Failsave-----ATT-----Failsave-----(keuze uit manual, att of failsave)

Ik krijg het niet voor mekaar dat de range van de schakelaars op de GPS komt te staan. Heb al de WEIGHT in de mix veranderd en de range aangepast, maar hij komt niet verder dan de linker Failsave....

Ik kan zeker niet op een manier de volgorde van die keuzebalk aanpassen?
Of GPS in het lijstje van de keuzeoptie zetten?

Iemand ideeen?

Thank you!

Je moeit de EPA hebben, de end point adjustment. of servo travel,servo uitslag begrenzing, of servo weg . allemaal verschillende namen voor het zelfde idee.

Je zegt hiermee hoever de servo mag gaan. En in dit geval geen servo maar de slider in de ass software,

hega8uqu.jpg

are6enyn.jpg

tasehu6e.jpg

Verder naar links krijg ik hem niet

Je moet 1 van de 3 waardes van ch 6 verhogen of verlagen. Dus je zet de switch in de goeie positie en dan moet je even kijken welke waarde je moet verandere (Ido 0,1,2)

Geprobeerd, heb een andere keuze gemaakt. Via marktplaats een Futaba t8j gekocht, aansluiten instellen, was letterlijk binnen 3 minuten klaar. Heerlijk dat kwaliteitspul!

Ik heb het gisteren gedaan op de 9XR icm met een Naza en UHF ontvanger, geen enkel probleem hoor. Ook op dezelfde manier als op de video. Lieft had ik manual, Atti en GPS op 1 switch gehad en dan failsafe op een enkele switch maar dat heb ik nog nergens kunnen terugvinden. Maar ja manual gebruik ik toch weinig op een grote quad. Ik heb verder niks met de limieten moeten doen, gewoon puur door de weights aan te passen heb ik de 3 standen op de switch zitten.

Het is redelijk makkelijk om hem op een andere switch te krijgen, de truc is om bij Chanel 5 (ervan uit gaan dat daar je gps-att-failsafe op zit) er een regel bij te zetten.

Daar heb je nu 3 regels staan als het goed is. Nu zorg je er eerst voor dat de drie standen schakelaar gps-ATT-manual doet.

Dan maak je er nog een vierde regel bij.

Deze vierde regel wijs je toe aan, wat jij wil dat je failsafe wordt switch.

Dan zet je bij mulptx: replace neer. En je offset zet je op de goeie stand (dat hij op failsafe komt)

Als je nu je failsafe over haalt over ruled hij je 3 weg switch

Ik gebruik dan een taranis maar daar zit ook OPENTX op

a5yseqy7.jpg

Zoals je ziet is mijn 3 weg switch gekoppeld aan Channel 7 de switch heet SC

En mijn failsafe switch is SG

De 9xr is iets minder duidelijk vanwegen het andere schermpje maar het komt op het zelfde neer.

Gr

weet niet of je ondertussen al een antwoord had maar toevallig van de week nog gedaan voor iemand

Het makkelijkste is OpenTX firmware (of soort gelijk erop flashen) hierna koppel je de 3pos switch aan kanaal 7 en koppel in deze settings dan een Curve

stel deze Curve dan in op 3pt
elke stand van de switch is een punt in de curve waarna je deze simpel kunt aanpassen

WORKS LIKE A CHARM :)

Back