Krijg nou wat!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
jaja een duidelijke topic titel maar dit is echt vreemd!

Ik had een USB kabeltje met futaba stekker besteld bij een grote nederlandse Rc shop.
leuk voor mn zender kostte wel wat duur vond ik €24,- maar zoveel kostte al die usb verloop kabels.
er zat een dvd bij dus deze eens in de dvd speler steken, staan op de dvd zon beetje alle grote gangbare sims tot nu toe in de modelbouw!!

ik ontdekte ook een knoppje aan de zijkant van het usb gedeelte wat in de pc gaat, waar bij elke stand van de schakelaar de juiste sim staat aangegeven.

op de DVD staan:

-Aerofly
-phoenix
-realflight G4 (deze had ik al
-Reflex XTR

Dit is mag tog zo niet verkocht worden?

Grt wilbert

Het zijn zeg maar illegale versies van desbetreffende software fabrikanten die wel wat aangepast zijn om te werken met die stick..
Je kan namelijk de software niet updaten voor de laatste nieuwtjes.
Ik heb nog ergens precies zo'n dergelijke stick..

Klopt, ook bij dealextreme.com (geweldige webshop)
Maar je kan het ook gewoon downloaden bij bv. afpd of 4.5.

Aerofly5 nog niet gezien...

Laatst bewerkt:
Kun je me vertellen of kanaal 5 en 6 met die dongle WEL heel simpel en in 1x werken in alle sims?

ik moet allerlij gekke capriolen uithalen om ze aan de praat te krijgen, en wat ik ook doe, mijn flaps kanaal heeft niet de volle uitslag.... (of ligt dat aan mijn zender, mx12)

Het is natuurlijk niet netjes om die dongle te verkopen met een dvd met sims erop.... maar ok

dat gaat storm lopen bij een grote winkel in nederland

nou phoenix werkt nu aardig, je moet wel het 1 en ander doen voordat hij werkt maar dat staat allemaal in de handleiding.

maar ze moeten allemaal wel aardig werkend te krijgen zijn.
realflight had ik al een gekrackte versie van met een interlink emulator en deze werkt perfect met mn FF-9 en de extra kanalen.

en ja het is een usb stickje met een audio stekker output, dan komt er aan de audiokabel vanaf de stick en daar klik je dan weer een verloop voor je zender op (futaba of JR)

maar laat ik maar snel stoppen omdat hier niet over iligale software gesproken mag worden.

Laatst bewerkt:
Tja, mag niet inderdaad. Van een ebay shop vindt ik het niet zo vreemd maar van een bekende NL shop? Beetje jammer.

ze verkopen meerdere producten van hobbyking en deze verkopen ze volgens mij ook bij HC.
in china is het doodgewoon om te kopiëren en licentie,s kennen ze daar volgens mij ook niet.

phoenix is een prachtige sim :).
maar ik denk dat deze wel snel uit de verkoop gehaald worden of ze nemen een redelijk risico.

en ja, helaas is het update gedeelte uitgezet.

@wilbert v/d berg
Ik snap niet zo goed dat je hier vertelt waar je het gekocht hebt.
Kennelijk maakt het je niet uit als die zaak een zware douw krijgt.
Als ik je beginpost goed begrijp hebben ze het je per ongeluk verkocht want had je eigenlijk gewoon een USB kabel besteld. Dus als anderen die hack nu daar proberen te kopen lijkt me niet dat dat gaat lukken.
Of stel je je voor dat een hobbywinkel rustig kan verdergaan illegaal spul te verkopen terwijl jij dat hier op internet rondbazuint?
Als je had gewild dat er mensen van profiteerden (als dat al kon) had je beter die naam niet kunnen noemen. Mogelijk dat je alsnog die winkel kan redden door die twee posts waarin je de naam noemt hier te wissen.
Tenzij je er op uit bent om die winkel te vern**ken natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back