Krill extra 330sc 41%

Hallo,

Ik heb nu reeds enkele weken mijn krill extra binnengekregen, maar omdat we nog moesten wachten op de motor waren we nog niet begonnen met bouwen. Oorspronkelijk waren we van plan om er een DA-200 op te zetten, maar wegens problemen kunnen ze hem nog niet leveren. Daarom zijn we dus voor een DLE 222cc gegaan, omdat we toch wel een 4 cilinder wilden.

Hier enkele foto's van de vlieger, net uit de doos.

full


full


full


full


Dan ben ik vandaag speciaal nog eens langs Aerobertics gereden om mijn motor te gaan halen :D

full


full


full


En natuurlijk ook nog wat ander materiaal dat ervoor nodig is zoals uitlaten,...

full


Nu kunnen we echt beginnen met bouwen, hopelijk nog optijd klaar voor het echt goede weer begint.

Grz
Timen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het eerste wat we hebben gedaan zijn de roerhoorntjes erin gelijmd, omdat we hiervoor toch een tijdje moeten wachten tot het droog is.

full


full



De setup voor de vlieger wordt de volgende:

-DLE 222cc
-KS dempers
-Futaba BLS 172HV-SB servo's
-powerbox competition SRS
-2" secraft servo armpjes

Grz
Timen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jonge jonge wat een ding,
ik vind de motor giga geweldig !!

groetjes van Heli-Uwe
en verder veel plezier en suc6 met bouwen.
:worship:
 
Timen,

Zo te zien is deze DLE 222 wat veranderd ten op zichte van oudere model van de DLE 222? Lijkt dat de carbs niet op een andere manier vastzitten dan de vorige versie. Wat weegt de motor nu?

Bedankt en succes met je 222 CC

Andries
 
Hoi Andries,

Hij is inderdaad wel wat veranderd, De cilinders staan iets dichter bij elkaar als bij de vorige versie, maar ondanks dit is hij toch een paar millimeter langer geworden. Ook zijn de bussen waarmee de cilinders verbonden waren weg en is de behuizing wat aangepast.

Hij weegt ongeveer 4840g zonder ontsteking.

Timen
 
Back
Top