kruis maken voor de walkera dragonfly

• Topicstarter Topicstarter heli-power
  • Startdatum Startdatum
H

heli-power

Guest
heej

ik heb deze toppic geopend omdat het m wel intressant leek hoe je een goed groot kruis voor de beginnende heli vlieger moet maken
als jullie informatie of bouwtekeningen hebben zet deze dan alstublieft op deze topic

gr dennis (beginnende heli vlieger)

gewoon metertje koolstofstaaf van 2 mm.
dat doe je in de helft en lijm je middels garen in het midden dwars op mekaar. dan doe je aan de uiteinden ping-pong balletjes waar je eerst een gaatje in geboord heb. de balletjes lijm je op hun beurt weer vast aan de staafjes. dit kruis van 50 bij 50 leg je plat op de grond en zet in het midden je heli. die maak je ook aan het kruis vast met tie-ripjes en klaar is kees (in dit geval dennis ;) )

heej bedankt $olo
ik ben nu een stuk weizer geworden ga hem proberen te maken
weet jij mischien ook waar ik koolstofstaal vandaan kan halen.

gr dennis

ps ik heb een dragonfly 36

lekker zwaar kruis wordt het dan :lol:
eigenlijk wel grappig, ik heb mijn 36 ook nog niet zo lang, ik heb altijd zonder trainingskruis gevlogen. laats bij een indoor meeting eentje eronder gedaan, na 1 minuut crash.
ik weet nog steeds niet waar het aan lag| :?

Helaas wordt de zoekfunctie te weinig gebruikt, dit staat volgens mij al diverse keren vermeld in dit forum.
Met name de dragonfly en zijn perikelen. :wink:

hoi,
ik heb even wat draadjes doorgelezen i.v.m. trainingskruizen/hoepels.
ik zo een hoepel willen maken voor een twister 3D/Carboon 400--> zelfde grooote als de zoom 400 en de hele rimram :D .
Maar een gewone hoepel is veel te groot... iemand een ideetje of maak ik beter een kruis vooor deze maat van heli?

groetjes Bavo

heli-power zei:
heej dat trainings kruis kun je beter met ty- reps vast maken dat zit veel steviger heb ik ook gedaan
want die klipjes van het traingskruis breken snel af.
maar ja je kunt ze inderdaad ook lijmen ik heb de balletjes ook vast gelijmd want die vallen er bij mij altijd af.

gr dennis

HUH?!?!? Je hebt een topic over het zelfmaken en hier geef tips over hoe je de jouwe vastmaakt?!?!?
Volgens mij loop je de boel te fukken hier...

hoi

ik loop de boel helemaal niet te fukken ik weet wel hoe je een trainings kruisvast maak hoor. maar niet hoe je nouw een grote stevige trainings kruis maak. en daar ging deze toppic over

gr dennis
sorry als je het verkeerd oppakten

heej ik wil deze topic sluiten omdat ik nu genoeg weet over het maken van een kruis
heel erg bedankt voor jullie reactie's

gr dennis
ps jullie kunnen gewoon nogje vragen hier plaatsen

Back