Krylon Fusion for Plastics gezocht in europese shop, iemand?

beste painters!

ik zoek volgend merk in een europese shop: Krylon Fusion for Plastics

mijn zoektocht heeft niets geleverd, is men verplicht dan uit de states deze spuitbussen aan te schaffen?...

alvast bedankt

Krylon Fusion aerosols

Riko,
Krylon wordt op de markt gebracht door Sherwin-Williams.
Probeer je licht eens op te steken bij de Belgische vertegenwoordiging in Mechelen.
tel. +32 (0)15-409000 of via: info@be.sherwineu.com

Succes,
Frank

riko ik ben ook op zoek naar deze verf, wat heeft Sherwin-Williamsopgeleverd in jou zoektocht?

nope, heb hem uiteindelijk gekocht in engeland, hier:
Discover KRYLON this revolutionary paint for plastic

mail naar het emailadres op hun site en ze helpen jou direct verder.

Moet wel zeggen, als je het ook wil gebruiken om de body te spuiten langs de buitenkant in de hoop dat het niet chipped, niet doen :)
Het is bij mij al beginnen chippen bij de 1e crash :)

Kan zijn dat het ligt aan het feit dat ik niet genoeg lagen heb gespoten en/of niet genoeg heb geschuurd, maar iemand anders op dit board heeft met Praxis matt zwart ook de buitenkant verschillende malen gespoten en echt goed geschuurd met als resultaat dat die perfect blijft plakken, ook na crashes...
[post34]

Laatst bewerkt door een moderator:
nope, heb hem uiteindelijk gekocht in engeland, hier:
Discover KRYLON this revolutionary paint for plastic

mail naar het emailadres op hun site en ze helpen jou direct verder.
Klopt daar heb ik ze ook besteld.
Kan zijn dat het ligt aan het feit dat ik niet genoeg lagen heb gespoten en/of niet genoeg heb geschuurd, maar iemand anders op dit board heeft met Praxis matt zwart ook de buitenkant verschillende malen gespoten en echt goed geschuurd met als resultaat dat die perfect blijft plakken, ook na crashes...
Op de Krylon spuitbus staat dat je voor het gebruik het te behandelen oppervlak in geval van verweerd en verouderd oppervlak eerst goed met een ammonia based cleaner moet reiningen en als het oppervlak nog nieuw is met een standaard verf thinner moet schoon vegen, m.a.w. het oppervlak dus heel goed ontvetten; misschien dat het verschil wel uitmaakt.

Back