Kunstvlucht

Een apart kunstvlucht forum?

• De beste uitvinding sinds vloeibaar water.

Votes: 0 0,0%
  • Uiteraard, zo zien veel meer mensen het.

• Waarom nu pas?

• Total voters
    242
Dat het er nou echt overzichtiger door gaat worden?!?!?!?
F2 klasse in een eigen forum en F1 free flight een eigen forum is toch duidelijk genoeg?

Om nu weer de kunstvlucht hier uit te trekken lijkt me niet echt nuttig...

F3 ok, F2 is toch duidelijk lijnbesturing.

beetje verwarrend ook gezien de topics die nu zo nodig verplaatst zijn.
Een aantal topics kunnen wat mij betreft gewoon terug naar de lijnbesturing afdeling.

Er was eens toen hadden we geen eigen plekje, na veel gezeur hebben we een plekje en nu zonder erom te vragen hebben we een afsplitsing voor kunstvlucht.

moet niet gekker worden.

ik mis trouwens een keuze mogelijkheid in de poll :wink:

Verwarring moeten we niet hebben! F2B is op verzoek van Bruno toegevoegd aan het kunstvlucht gedeelte (mijzelf er te weinig van weten, ga uit van de geleerden op het forum) Als jullie het anders willen, dan lees ik het hier wel. Uiteraard in harmonie met iedereen...

Robert

Ben er niet van onder de indruk vind het onoverzichtelijk worden zo.
Had je beter een hoofdgroep kunnen maken met lijnbesturing en die onderverdelen in de verschillende takken van lijn besturing
Naar mijn idee :lol:

Nou, wat doen we?
Terug? Maar dan nooit meer klagen dat LB niet serieus genomen wordt. Ik heb mijn best gedaan.

Je kunt Bruno geen lui-heid op dit vlak verwijten :wink: Het is wel de meest actieve lobbyist op dit forum :wink:

Robert

Ik (En de rest denk ik ook) zullen Bruno nooit van luiheid verwijten.

Alleen ben ik van mening dat de F2 klassen dermate klein zijn dat je ze allemaal centraal moet houden.
Als je ze onder gaat verdelen en mengen in radio groepen, dan verdwijnen we in de grote massa.

Alleen als we alle F2 klassen op een grote bult gooien en houden zijn we groot genoeg om een beetje stand te houden...

Bruno: Ik neem lijnbesturing juist erg serieus :)

mee eens.

ik kan me voorstellen dat de F2B toppers het logisch vinden om dit onder de kunstvlucht te plaatsen, dat is wat men tenslotte doet.
Alleen waar ligt dan de grens om wat waar te plaatsen. Het raakt de kunstvucht maar ook de lijnbesturing.

Persoonlijk vindt ik dat er op het modelbouwforum.nl nu een goede centrale discussieplek is voor alle LB takken.
Misschien wat Owen aan geeft kunnen er sub-categorieen worden aangemaakt waarbij je kunt af gaan vragen wat dan een sub-categorie zal worden.

en Bruno moet vooral doorgaan met het lobbyen voor de LB

Het meest voor de hand ligt het, "kunstvlucht" uit te splitsen onder lijnbesturing, F2.

Behalve het woord "kunstvlucht" , zie ik geen overkomsten met de F3 klassen.

Zijn er contacten tussen die categorieen?

Misschien kan iemand hier uit de doeken doen , wat maakt dat 1 F2 klasse moet worden gerangschikt onder F3 ?

Ik vind 1 lijnbesturing plek genoeg.
Dan kan je in een oogopslag zien wat er nieuw is.
Om nu al die andere forum plekken ook te controleren.
Ik kom sowieso niet vaak op de rest van dit forum.
Ik stem er voor om het bij het oude te laten ik ben hier heel gelukkig mee.
Kijk op het Duitse forum.
Daar zijn erg veel subgroepen maar er wordt veel minder gepost dan hier.
We zijn met een kleine groep laten we dat centraal houden.

Robert-Jan

Bruno, ik begrijp dat je meer verwantschap voelt met de F3-jongens dan met F2A, F2C en F2D maar volgens mij hoort F2B toch bij de lijnbesturingsfamilie.
Ik heb een grote interesse in F2B maar ik vrees dat ik het kunstvlucht-subforum nooit ga bezoeken omdat F3 mij gewoon niets zegt terwijl ik wel dagelijks het lijnbesturingsforum raadpleeg.
Naar mijn bescheiden mening hoort alles dat aan 2 lijnen hangt thuis in het lijnbesturingsforum.

Groetjes,

Jo

Tja, dan was het misschien toch niet zo'n goed idee.
Mijn hoofdreden was het meer zichtbaar maken voor al die mensen die het LB forum nooit bezoeken.
Misschien heb ik dat aantal enorm overschat. Ik zal er eens een onderzoekje aan wijden.

Ik heb ook wel eens hier en daar wat opmerkingen geplaatst over dat met 'kunstvlucht' meestal RC-kunstvlucht wordt bedoeld, terwijl LB-kunstvlucht dan vergeten wordt. F2B op een algemene kunstvlucht pagina zou misschien bij RC-mensen duidelijk kunnen maken dat er ook nog iets anders is, van de andere kant denk ik dat er veel verwarring zal ontstaan bij mensen die LB niet kennen en dus veel uitleg nodig zal zijn. Ik zie F2B dus toch ook liever onder het algemene LB subforum. We kijken toch alleen bij de topics die ons interesseren.

Back