Kwaliteits slowfly aandrijving voor Lipo

• Topicstarter Topicstarter Guest
  • Startdatum Startdatum
G

Guest

Guest
Omdat de motor niet voldoet, ik krijg het stroomverbruik voor de Lipo´s niet onder controle, ook de 3e wikkeling helpt niet, heb ik dit bericht verwijdert.

:cry: :cry: :cry:

Waarom is dit een bouwtip? meer een recensie.

Verplaatst naar parkflyers.

Eelco zei:
... Uiteindelijk na een heel goed, vriendelijk en snel advies van Peter Rother van Kraft Electronic www.torcman.de (veruit de winkel die het meest serieus op mijn vragen inging, aanrader dus - kwaliteit heeft z´n prijs) ...
Het oorspronkelijk LRK ontwerp komt van Christian Lucas, Ludwig Retzbach en Emile Kuhfüss. Echter, zonder het vele werk (ook theoretisch), het lrk-ontwerp, de Engels- en Duits-talige site, de tips en vooral het windingberekings-tool (ook Duits) van Peter Rother, nog voor hij ging samenwerken met Klaus Kraft van Torcman, zouden lrk-motoren nog lang niet op het technische niveau zijn en populariteit hebben die het ze nu bereikt hebben. Elk van de LRK-fabrikanten mag zijn petje afnemen voor Peter's werk en inzet, hij moet er denk ik bijna dag en nacht mee bezig geweest zijn:
www.torcman.de
->Know-How (Engels en Duits)

Andere fabrikanten:
www.high-torque.de / www.high-torque.com (22 juni op onze Nijmegen/Winssen elektro fly-in aanwezig)
www.batt-mann.de / www.rs-motoren.de (ook aanwezig in Nijmegen/Winssen)
www.flyware.de
www.electronicmodel.com
www.mfly.de
plettenberg (orbit 10 en 15 buitenlopers, en de Freestyle lrk-binnenlopers)
graupner (door Flyware)
axi

De MEGA16/7/12 is een mooi alternatief voor een slow flyer,5A 48gram zwaar onderhoud vrij,8x3,8 7600 rpm,super met lipo`s en betaalbaar 79 euro.
www.megamotor.cz

Eelco zei:
... Als ik dan in ogenschouw neem dat je de TM vrij eenvoudig opnieuw kunt (laten) wikkelen voor andere toepassingen ...
Of de complete stator, inclusief wikkelingen, verwisselen. Duurt niet veel langer dan het verwisselen van een prop.

Back