Kyosho Caliber Concept 46vr

Dag Mensen,

Ik ben momenteel een concept 46vr aan het opknappen en heb er veel plezier in..maar ik vraag mij eigenlijk af op iemand weet waar ik nog parts van dit type zou kunnen bestellen. Ik heb al een tijdje zitten surfen maar kom niet echt verder met dit type.

Ik stel het zeer op prijs of iemand mij wat informatie hierover kan geven.. er zijn zo nogal wat kleine dingetjes die ik graag zou willen vervangen/vernieuwen:)

de buitenkant zit wel Snor :)

KYOSHO Deutschland GmbH

Kyosho Duitsland , de heli compleet uiteraard niet meer leverbaar maar met bovenstaande link vindt je nog wel een heleboel leverbare onderdelen of ze ook geschikt zijn voor jouw concept weet ik niet. succes

Thanx Hubris :) .. zie je goed tijdens de vlucht ;)

Rene ook bedankt voor je reactie.. ik had inderdaad deze site al bezocht maar mischien is het inderdaad ook handig of iemand mij zou kunnen vertellen welke parts compatible zijn met die van mij? dat maakt het wat breder qua zoekwerk

Hoi Dirk,

Ik heb ook een 46 VR en hij vliegt leuk maar daar heb je ook alles mee gezegt.
Persoonlijk zou ik de heli opvliegen tot ie volledig versleten is en dan in de prullebak
gooien.

Maar wil je toch up-graden dan heb je alu onderdelen nodig van ZEAL.
Ga na google en typ ,kyosho zeal, in en je krijgt de nodige info

succes,
Frans.

Hi Frans,

bedankt voor je reactie. Ik wil hier niet te lang over door emmeren maar weet jij dan toevallig of er parts compatible zijn met de overige concept modellen? of is dit type zo uniek?

ik weet het... als hij op is dan gaat hij het museum in ja haha.

Bij W&W modellbau in duitsland kun je nog alle onderdelen verkrijgen...

Hallo allemaal,

Ben net nieuw op dit forum en heb meteen al een vraag.....:confused:

Kan iemand me helpen aan een tail pitch lever set, voor een Kyosho Concept 46VR helicopter?

Heb bijna alles geprobeerd en dit is zo'n beetje mijn laatste hoop.

Gr, Stefan

Back