Kyosho calmato 40 (hoogdekker)

• Topicstarter Topicstarter Jantjedebouwer
  • Startdatum Startdatum
J

Jantjedebouwer

Guest
Beste,

Jullie zullen me nog wel kennen(Jantje16) van "vroeger" op het forum. Ik werd gebanned en misschien is dit niet toegelaten, maar ik ga het account van jantje16 niet meer gebruiken.
Allereerst, voor ik begin met het bouwverslag, wil ik mij excuseren aan iedereen die ik heb uitgemaakt, uitgescholden of aan wie ik afspraken niet ben nagekomen(Hierbij denk ik aan Alexzzz, Eclipse86, Niels, Marderboy en vooral PH_AHJ). Eigenlijk allemaal topventen die het goed menen. Ik sloeg alle raad in de wind en dit was fout. SPijt hiervoor... Ik hoop dat ik een soort van 2de kans krijg en ik ga proberen om jullie kritiek zeker positief te zien..

Maar dus.. Vlak voor ik gebanned werd liet ik weten dat ik een Kyosho calmato sport wou. Uiteindelijk heb ik toch naar de raad geluisterd en een gewone aangekocht. De hoogdekker dus.

Ik ga hierover een bouwverslag maken en als ik iets fout doe dat jullie het me zeggen..

Foto's volgen zeker later..

Ohja, bijna vergeten.
Servo's zullen de Hitec's HS 322HD worden, motor zal een OS46fxi zijn, en de rest zal ik nog eens bekijken met mensen van de club..

Groeten
Jantjedebouwer

EDIT: Excuses aan Handebouwer dat ik zijn naam heb 'gestolen' :D

Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat je die personen dan beter even een berichtje kunt sturen i.p.v. hier te verontschuldigen want ook niet iedereen leest hier mee. ik weet eigenlijk ook niet of het is toegestaan om zomaar verder te gaan op een andere acount dat kun je beter aan de webmaster (Robert) vragen.

toch heb je met die calmato met een .46fxi een goede keus gemaakt denk ik.

Back