kyosho dbx 2.0 problemen

Hallo allemaal

mijn kyosho dbx 2.0 kreeg ik eerst helemaal niet meer aan.
nu krijg ik hem wel aan..maar dan moet ik via trim gas helemaal open gooien.(dus volgas starten) dan trim weer lager.
als ik ermee rij heeft hij onderin veel te veel toeren en valt ook snel uit(te heet)
wat kan ik hiermee doen?
ik vind kyosho erg lastig af te stellen.
met mn hpi en cen geen last van.

alvast bedankt voor tips

Hoe heb je de naalden staan nu? Begin anders weer eens op basis afstelling en begin dan opnieuw met afstellen.
Het kan ook zijn dat je plug slecht is dus die kan je ook eens vervangen, maar als ik het zo lees gok ik op een veel te arme afstelling.

M.v.g. Mark

dat is een beetje het probleem geweest.
als ik alle naalden in basis afstellingen zet dan krijg ik hm niet gestart.
er zit een nieuwe plug in.(al vervangen toen t niet lukte)
en klopt...ik denk wel dat d auto te arm staat
maar wat als ik hm anders niet aan krijg?
kan dat ergens anders op wijzen?

Hij staat op de fabrieksafstelling wat aan de rijke kant, dus dan kan het zijn dat die wat moeilijk start. Zet hem vooral onderin iets armer dan.
En wat bart banaan ook zegt zorg voor een goede opgeladen gloeiplug steker.

M.v.g. Mark

ja de motor is netjes ingereden
kan misschien altijd beter maar is wel netjes gebeurd.
met mn ander autos allemaal geen probleem
maar die dbx 2.0(super auto) is rottig.
geen idee waarom die niet echt meer wilt lopen/rijden
heb er toaal mischien 3 uur mee gereden.
after run oil gebruikt

De GXR motoren laten zich op zich wel netjes afstellen. Ligt er ook veel olie rond de motor? Dus in de auto? Zo ja kan het wel eens zijn dat je voor lager lekt. Als dat gebeurt lukt het haast ook niet om je motor goed af te stellen.

M.v.g. Mark

Ja kom maar eens langs op de club zondag van 11:00 tot 17:00 uur open baarsingsweg 3c hengelo

Laatst bewerkt door een moderator:
Slechte ontvanger accu of je servo gaat het begeven of je servo moet teveel trekken als je remt en dus moet je je end point afstellen op de zender (als die dat heeft).

M.v.g. Mark

Back