kyosho dbx besturing

hallo allemaal, ik ben sinds vandaag lid en sinds vandaag eigenaar van de kyosho dbx, mijn eerste nitro buggy. Dus hier mijn eerste post :) hij reed eerst prima maar spijtig genoeg heb ik tegen een paal gebotst. uitkomst: de wielen draaien maar enkele milimeter naar links of naar rechts.
ik heb gekeken of dat de vijzen niet te hard waren aangedraaid maar dat was geen probleem. Kan het probleem de servo zijn? de servo werkt maar een beetje maar gaat niet volledig naar achter of naar voor om zodoende de wielen te doen draaien. Kan iemand mij hiermee helpen, alvast bedankt .

Waarschijnlijk is je servo kapot, tandjes van de tandwielen zijn mogelijk gestript. Draai je stuur naar de uiterste kant en stuur dan met je zender naar de andere kant, dan hoor je waarschijnlijk de tandwieltjes kraken.

EDIT: Koop er meteen een goede met metalen tandwielen voor en dan heb je dit niet zo snel meer.

het is al opgelost, kben naar een modelbouwcenter geweest en blijkt dat de regeling op mijn zender volledig toegedraaid was :D nu ja stond ik daar voor een aap, mja al doende leert men zeker :p beetje mee gereden en nu trekstarter kapot, morgen weer terug, allessinds bedankt voor de reactie

cheers

Back