kyosho ep cessna 180

• Topicstarter Topicstarter Janhughes
  • Startdatum Startdatum
J

Janhughes

Guest
Hallo ik wil de kyosho ep cessna 180 gaan kopen ,heeft iemand ervaring met dit toestel ,kwa vliegtijden,sterkte,en vliegeigenschappen .
Ik vlieg nu met de easystar.
Groet Jan :lol:

Lijkt me een prima tweede model!

1.gif

Wel erg duur! (€ 200,-)

Bij RChobby hebben ze een ARF Cessna 182 voor €155,- helemaal compleet.
http://www.rchobby-online.nl/nl/dept_45.html

En dan is er natuurlijk nog de Multiplex Magister. Zelfde materiaal als de Easy-star, maar dan wel een tikkie groter! (spanwijdte is 1630 mm)

€ 120,-

http://www.multiplex-rc.de/

magister.jpg

Hay proper ja maar die 182 is 30 cm kwa spanwijte minder en 40mhz of een speelgoed zender erbij en ik vlieg uiteraard 35mhz.
De magister lijkt mij wel wat maar wat kost zoiets rtf dan als die bestaat.
Maar vind hem wel zwaar ik denk korte vliegtijden kwa gewicht .Groet Jan

Misschien een Twinstar? Of de opvolger, Twinstar 2...

Zelfde familie, maar met rolroeren.

Hallo

ik ben op dit moment in het bezit van een Kyosho Calmato bovendekker (gloedje nieuw) met 7.5cc 2takt motor, waar ik mee aan het leren vliegen ben.
Ik heb een 40 mHz zender (6 Kanaals)

Zou de ARF Cessna 182 voor €155
Iets zijn voor erbij?
ik heb nu een Dragonfly #4 electro heli, maar wil die misschien gaan verkopen, en volledig overstappen op vliegen, maar wil er een electro kistje bij.

Die cessna, zit daar alles bij wat er staat? dus dat ik zelf niets meer hoef te kopen? (behalve dan evt een extra accu?)
En ik kan dan dus mijn eigen 40mHz zender gebruiken?

Dan lijkt me dat een mooi vliegtuigje voor erbij, en zoals ik in een ander draadje hier geleze heb, moet hij goed vliegen, en zeer makkelijk te repareren zijn...

En hoe lang kan ik dan vliegen met een volle accu? want dat staat er bij dat model niet bij.
En kan met die motor behoorlijk gevlogen worden?
Evt lipo accu met lader er bij? (heb je toch meer power? of alleen meer vliegtijd?)

Ik vind het namelijk een super mooi vliegtuigje...

Als je wil kan je er een keer mee vliegen. Vlieg er zelf ook mee. Heb hem alleen omgebouwd naar borstelloos(fiets bel). Met de orginele prop gaat, als de brandweer. Laat het me maar weten dan kan je een keer proberen.

:wink: :wink:

Back