kyosho F 2004 F1

ik heb er toen 2 heren voor de grap op heemstede mee zien rijden, rijd erg leuk je moet alleen wel de 2bak erop zetten anders zit die gewoon te snel op ze top.

ziet er leuk uit, maar ik denk dat er voor jou te weinig hopups beschikbaar zijn :wink: :wink:

ook lastig te krijgen lijkt me, zie site van kyosho.de

HINWEIS: Das Modell ist eine limitierte Edition, die ausschließlich über die Sammelserie von DeAgostini erworben werden konnte. Es können keine kompletten Modelle bei uns geordert werden.

rs4evo3 zei:
ik heb er toen 2 heren voor de grap op heemstede mee zien rijden, rijd erg leuk je moet alleen wel de 2bak erop zetten anders zit die gewoon te snel op ze top.

Ben 1 van die 2 heren.

Rijdt erg grappig, gekocht op de duitse ebay-site.
Moet inderdaad een versnellingsbak. Probleem hierbij is dat er geen versnellingsbak-as te koop is. Deze moeten we laten maken. Daarna kan de versnellingsbak van de Alfa3 erop.

wat grappig zijn jullie die versnellingsbakken later nog gaan halen?

mvg jarno

ik heb je toen die tip van die versnellingsbak gegeven heb toen nog tijdje met je staan praten.

mvg jarno

De vierwiel aandijf versie is een 1/10 en dus helaas niet geschikt om te gebruiken in de Ferrari F2004 1/8 uitvoering.
Ik heb in de tussentijd wel de twee versnellingsbak gekocht bij een winkel in Pijnacker en ben dus wel aan het tobben om deze erin te zetten. Helaas gaat dat nog niet zo makkelijk, ik ben nl. zelf ook niet in het bezit van een draaibank.
Maar niet getreurd, de Ferrari rijd zonder versnelling best wel heel erg goed.
Alleen de snelheid is in vergelijking met een andere 1/8 auto erg laag.
Als we de 70 km/uur halen, mogen we blij zijn.
Terwijl een volwassen 1/8 toch al gauw de 100 km/uur kan halen.
Tegen iedereen die belangstelling heeft voor deze auto wil ik zeggen, kom naar het circuit van de MACH in Heemstede.
Het is de bedoeling dat wij (m'n team maat en ik) daar regelmatig gaan rijden met de Kyosho Ferrari F2004.

Tot ziens zou ik zeggen,
Jan.

Hopulopulos zei:
De vierwiel aandijf versie is een 1/10 en dus helaas niet geschikt om te gebruiken in de Ferrari F2004 1/8 uitvoering.
Ik heb in de tussentijd wel de twee versnellingsbak gekocht bij een winkel in Pijnacker en ben dus wel aan het tobben om deze erin te zetten. Helaas gaat dat nog niet zo makkelijk, ik ben nl. zelf ook niet in het bezit van een draaibank.
Tegen iedereen die belangstelling heeft voor deze auto wil ik zeggen, kom naar het circuit van de MACH in Heemstede.
Het is de bedoeling dat wij (m'n team maat en ik) daar regelmatig gaan rijden met de Kyosho Ferrari F2004.

Tot ziens zou ik zeggen,
Jan.

leuk , heb je er wat foto,s van toevallig en wat meer technische info.

bedankt alvast.

Ferrari F 2005 zei:
Hopulopulos zei:

Tot ziens zou ik zeggen,
Jan.

leuk , heb je er wat foto,s van toevallig en wat meer technische info.

bedankt alvast.
Hi.
Ik heb diverse foto's gemaakt van de Ferrari, alleen hoe ik ze hier kan invoegen weet ik even niet.
Maar hierbij een linkje zodat je in ieder geval de technische gegevens kan vinden.
http://www.f2004.de/

graag mensen die verstand hebben om deze om te bouwen naar een 2 speed, kunnen jullie mij berichten hoe of wat, zou deze nog wel te koop zijn in pijnacker?

graag mensen die verstand hebben om deze om te bouwen naar een 2 speed, kunnen jullie mij berichten hoe of wat, zou deze nog wel te koop zijn in pijnacker?

Probleem is dat er geen versnellingsbak-as te koop is. Deze heb ik destijds op ebay.de gevonden. Daarna kan de versnellingsbak van de Alfa3 erop.

Back