kyosho fazer agm mercedes hoeveel % benzine?

• Topicstarter Topicstarter peterdg13
  • Startdatum Startdatum
P

peterdg13

Guest
ik heb een kyosho amg merceders en heb er een tijdje niet mee gereden...
nu wil ik weer gaan rijden maar ik weet niet meer hoeveel % benzine ik moet hebben.
weten jullie dat misschien?

welk model is het?
is het een nitro of een 2takt motor?

Als je gewoon eens KYOSHO FAZER in Google zet heb je sneller een antwoord wat het is dan dat je de vraag stelt. Dan mag je mij ook eens uitleggen wat het verschil tussen een nitro motor en een 2-takt is aangezien onze nitromotoren voor 99,9% ook gewoon 2-takt motoren zijn.

Maar je hebt een 2.5cc en normaal zou 10 of 16% nitro moeten werken. En in dit geval praat je niet over Benzine maar over Brandstof.

Als je gewoon eens KYOSHO FAZER in Google zet heb je sneller een antwoord wat het is dan dat je de vraag stelt. Dan mag je mij ook eens uitleggen wat het verschil tussen een nitro motor en een 2-takt is aangezien onze nitromotoren voor 99,9% ook gewoon 2-takt motoren zijn.

Maar je hebt een 2.5cc en normaal zou 10 of 16% nitro moeten werken. En in dit geval praat je niet over Benzine maar over Brandstof.
okee wat zou ik dan beter voor BRANDSTOF kunnen nemen? 10 of 16% zit er ook nog verschil in?

Ik raad je aan om uit te kijken naar Merlin Expert 16% , gewoon een goede brandstof met goede smeering en wenig na-zorg.

Back