Kyosho GXR-18sp Fabriekafstelling??

Hallo Forum leden,

Ik heb problemen met mij Rc car (kyosho DBX 2.0)
Heeft iemand voormij de fabrieksinstelling van de GXR-18sp motor.. deze staat niet in de boekjes en nu de auto niet lekker loopt wil ik graag die gegevens hebben zodat ik overnieuw kan beginnen met instellen en daarom heb ik wel een beginpunt nodig!! Danku

In alle modellen die ik van Kyosho heb staat allemaal in de handleiding wat de fabrieksafstelling is van de motor.
Dus gewoon even goed lezen.

M.v.g. Mark

In alle modellen die ik van Kyosho heb staat allemaal in de handleiding wat de fabrieksafstelling is van de motor.
Dus gewoon even goed lezen.

M.v.g. Mark

Hoe groot is het verschil als je van 16 naar 20% nitro stapt.
Ik heb namelijk geprobeerd om die auto aan de gang te krijgen maar toen ik hem bijna had was helaas de gloeistick leeg:(

Als je van een dezelfde merk en type bandstof uit gaat hoef je amper wat te verstellen. Stap je over naar een brandstof met ook meer of minder olie moet je inderdaad het nodige corrigeren.

Oke mensen bedankt voor de info,

Ik ga het van de week weer proberen nadat ik een aantal onderdelen aan de auto gerepareerd heb..! Als het slaagt en ik hem aan het lopen krijg zal ik het laten horen;) (mocht het niet lukken, komen er wel nieuwe vragen)

Oke mensen bedankt voor de info,

Ik ga het van de week weer proberen nadat ik een aantal onderdelen aan de auto gerepareerd heb..! Als het slaagt en ik hem aan het lopen krijg zal ik het laten horen;) (mocht het niet lukken, komen er wel nieuwe vragen)

Je mag bellen he:p
Kom je morgen avond naar de Hanos zwolle ga ik samen met een paar anderen rijden.

Back