Kyosho Inferno ST US

Goeiemiddag,

Ik heb 2x een Inferno ST US Sports, eentje met een brandstofmotor welke het prima doet, en eentje waar geen motor meer op zit. Ik zit dus te denken om hier een elektromotor op te knutselen.
Nu heb ik geen idee wat hier op zou kunnen, wat ik allemaal nodig heb, en wat dat ongeveer kost (student;)).
Wie kan mij hier iets meer over vertellen?

Ah daar zijn dus complete sets voor te koop. Deze kit past er zo te zien inderdaad op. En hier kun je dan een willekeurige elektromotor op monteren?

Ah daar zijn dus complete sets voor te koop. Deze kit past er zo te zien inderdaad op. En hier kun je dan een willekeurige elektromotor op monteren?

Klopt ja niet alle motoren passen natuurlijk.. maar motor keuze zal er plenty zijn. Alle normale 1/8 motoren zouden moeten passen
Misschien dat er ook wel andere merken ombouwsets maken, had gwn voor de kyosho gezocht.
Grts

Zal waarschijnlijk niet op hele korte termijn worden maar ik zal eraan denken:D Voorlopig heb ik nog veel lol met Inferno met de GXR28-SG motor. Alleen je word soms zo moe van dat afstellen:p Daarom zit ik er aan te denken om die andere om te bouwen naar elektro

Robbe Fuego

Even een korte update... De Inferno heb ik een hele poos geleden verkocht. Ik kreeg teveel problemen met het starten van de motor. Ook was de compressie erg laag (wat dus ook het slecht-niet starten veroorzaakte).
Ik was het zo zat dat ik hem heb verkocht...

Van de week heb ik van mijn zwager een Robbe Fuego 1/10 gekregen met een aantal accu's en extra stuurservo. Vandaag pas in de gelegenheid gekomen om hem op te laden omdat ik gister pas de lader heb ontvangen (van de week vergeten). Straks eens kijken hoe dat rijdt. Misschien begint het toch weer te jeuken ;)
Kreeg al gelijk wilde plannen om er een grotere motor en accu in te zetten maar eerst maar eens kijken hoe dit rijdt en of het uberhaupt mogelijk is om de Robbe te upgraden. Had al wel gelezen dat het verkrijgen van spare parts nog wel lastig is.

Back