Aan Marten: was meer ter promotie van het AWD rijden en om te proberen, of dit ging op de RCP baan. Iedereen was op de hoogte van het 'off' merk en (ook eigenaar) vond het goed. Kwam in gesprek met mede hobbiest, die nu volgende keer zijn Kyosho AWD mee zou nemen! Niemand had dit tot dan gedaan, omdat iedereen aannam dat dit niet kon of leuk zou zijn! Maar dit was het wél !!!
(Rij zelf een Kyosho MR-03)
En een RTR MR-02EX is géén AWD. Da's een koe vergelijken met een paard! Is wél een top aanbieding trouwens! Heeft die ook de coreless servo?
Tot slot haal ik niemand over tot het kopen van wat dan ook. Ik beschrijf gewoon wat ik heb/had. Daar is volgens mij niets mis mee. Promotie leidt tot betere verkoop en AWD auto's worden niet aangeboden in de winkel bij RC Racing (Heb ik in ieder geval nog niet gezien daar)
Dus ... AWD rijden is vette fun (ook op een RCP track) Dit is pure promotie commotie!
Greetz, van een Mini-Z fanaat
(Rij zelf een Kyosho MR-03)
En een RTR MR-02EX is géén AWD. Da's een koe vergelijken met een paard! Is wél een top aanbieding trouwens! Heeft die ook de coreless servo?
Tot slot haal ik niemand over tot het kopen van wat dan ook. Ik beschrijf gewoon wat ik heb/had. Daar is volgens mij niets mis mee. Promotie leidt tot betere verkoop en AWD auto's worden niet aangeboden in de winkel bij RC Racing (Heb ik in ieder geval nog niet gezien daar)
Dus ... AWD rijden is vette fun (ook op een RCP track) Dit is pure promotie commotie!
Greetz, van een Mini-Z fanaat