kyosho mini-z mitsubishi pajero parijs dakar uitvoering

Ik heb zojuist op ebay duitsland een mini-z mitsubishi pajero parijs dakar uitvoering gekocht
voor nog geen 75 euro incl verzendkosten. In Nederland nergens te vinden, want ik heb me
rotgezocht, en kan ik alleen een bmw x5 vinden die hier 139 euro kost, dus scheelt dat op
een tientje na de helft met de mijne. Ik heb hem gekocht om er een beetje mee in de woonkamer
of tuin over wat obstakels te gaan kruipen. Ik moet dus nog even een stuk of 8 AAA oplaadbare
batterijen gaan halen, en dan is de vraag welke ik dan het beste kan nemen, en of er ook zwaardere
zijn dan 1200 milliampere?

dscn2974s.jpg

mini_z_overland_002.jpg

overland_06.jpg

ik ken alleen de AAA's van vapextech
die zijn 1100.
waar hebben ze die 1200?

gr emiel

Ik heb een vraag, ik zit te twijfelen tussen de vapex en die van GP.
Welke kan ik het beste nemen, want de vapex heeft het meeste milliampere
en is in verhouding de goedkoopste, maar goedkoop kan ook duurkoop zijn,
en dan is GP de beste keus of niet? Verder heb ik er nog een paar bij gezet om te vergelijken.

(alle prijzen zijn incl btw en verzendkosten)

vapex 1100mah 4 stuks voor 6,95
AA900.jpg

GP 1000mah 4 stuks voor 11,95
250706_BB_00_FB.EPS.jpg

conrad energy 900mah 4 stuks 7,95
250900_BB_00_FB.EPS.jpg

onbekend merk 800mah 4 stuks 4,95
482000_BB_00_FB.EPS.jpg

mikky32 zei:
Ik heb zelf die vapextech.
Die zijn super
de auto is er een stukje sneller mee dan met die andere.
Ik rij er bij de club wedstrijden mee en ik ben net als de andere met dezelfde cellen er sneller mee.
scheelt best veel.
daarom wil ik nu deze
https://www.vimacdirect.nl/multisho...0-mah&osCsid=d3e4180c6a48a25ec9e00d1417d74b3e

deze gaan zeker harder.

Zo hee, 1500mah!!!!! 8O Die heb ik nog nooit gezien,maar de prijs is dan ook niet mis.
Daar heb je bijna 3 setjes 1100mah voor, dus 3300mah rijtijd voor bijna dezelfde prijs,
alleen wat vaker verwisselen dus.

Verder heb ik zojuist mijn overlander binnen gehad, en al een beetje door de woonkamer gereden.
Ik heb zonet het dif gespert en het 9t tandwieltje op de motor gezet, want ik wil er rustig over wat obstakeltjes
gaan rijden. Wat me wel opvalt is dat je niet zomaar van vooruit achteruit kunt rijden, want daarvoor moet je 2x
de ''achteruit'' aanspreken. Wellicht dat dit een soort beveiliging is tegen het doorbranden waneer de auto
nog vooruit rolt, en er al achteruit gas gegeven wordt.

Ik heb gisteren de vapex batterijen besteld, en tot die tijd dat die binnen zijn heb ik zolang een paar ouwe
oplaadbare 300mah batterijen er in gestopt, en had ik verwacht dat die wel binnen en paar minuten leeg zouden
zijn, maar na een half uur rijden geven ze nog steeds geen teken dat ze leeg raken, en ben ik ik dus nog niet
zover om te kunnen zeggen hoelang dat nog gaat duren, maar als hij al met de 300mah zo lang doet,
dan wordt het nog een feest als ik de 1100mah in huis heb. Ik moet er dan wel bij zeggen dat ik er niet langdurig
hard mee rijd, maar slechts heel langzaam wat rondjes over de vloerbedekking rijd, en dat zal dan wel een hoop
schelen. Verder vind ik het wel lastig om de kap er op en af te doen, maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn.

Ik ken het autootje alleen van foto's op het net, en moet zeggen dat hij kleiner is dan hij op de vele foto's lijkt,
en dat is nou net wat ik wilde.

1 minpuntje tot nog toe vindt ik de vering, want die veert uit z'n eigen niet helemaal tot op het eind in,
maar dat zal wel veranderen als hij wat ingereden is en de veren dan vanzelf wat slapper worden.

Help! Het gaat nu al mis want m'n auto begint kuren te vertonen.

Gisterenavond begon ie af en toe uit z'n eigen rijden, en moest ik
even aan de trim draaien om het weer goed te krijgen en dat lukte dan ook,
maar vandaag werdt dat steeds erger, en kan ik nu trimmen wat ik wil,
hij wil alleen nog maar vooruit.

Verder zit er geen voltmetertje op de zender dus kan ik niet zien of
de batterijen al leeg aan het raken waren, en haalde ze er even uit
en kwam tot de ontdekking dat ik er 1 verkeerd ingestoken heb.
Ik heb hem weer omgedraaid, maar is het probleem nog steeds niet over.
Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn?

Bij mij gaat op mijn zender het rode lampje knipperen als de baterijen ver leeg zijn. Kan het niet zijn dat er een stoorzender in de buurt zit, babyfoon ofzo iets wat ook op ongeveer op de zelfde frequentie zit. Iets meer kan ik ook niet verzinnen want ik heb ook pas een mini-z racer sinds een weekje.

nooitnie zei:
Bij mij gaat op mijn zender het rode lampje knipperen als de baterijen ver leeg zijn.

Daar ben ik gisteren na mijn post nog achter gekomen, dus bij deze opgelost.

Verder staat dat nergens in de handleiding beschreven, en dacht ik dat het knipperen van het ledje normaal
was en het aantoonde dat de zender gewoon werkte, maar niet dat dat aangeeft dat de batterijen leeg zijn,
maar toch bedankt voor je reactie.

Back