Kyosho Minium toestellen ook verkrijgbaar met zender mode 1 of 4?

Hoi allemaal,

voor onze zoon zouden we graag een Minium toestel kopen om op ons veldje te kunnen vliegen. Hij vliegt zelfde mode als, nl mode 4 (gas en aileron links). Tot mijn spijt vinden we de Minimum toestellen enkel met zenders in mode 2. Zo kan hij niet vliegen.

Enig idee of deze toestellen ook te krijgen zijn met mode 4 ?

Hij heeft een Spektrum DX6i zender, maar die zal er wel niet mee kunnen binden ?

Groetjes,

Davy

De zender zal je hardware matig moeten omsolderen.

Netzoals de zendertjes die bij de Blade MSR zitten.

Binden met Spektrum zender gaat niet, is een ander systeem.

Bjorn,

is de zender dan niet met potmeters en zo ? Simpelweg om te solderen mogelijk. Indien ja, dan zou dit idd goed zijn...

Groetjes,

Davy

Ik weet niet hoe oud hij is, maar heb je overwogen om het hem te laten proberen? Op een simulator kan het geen kwaad, en volgens mij switchen kinderen heel gemakkelijk met dat soort dingen.
En als-ie eenmaal met twee systemen kan omgaan is dat later alleen maar makkelijk (er is er 1 op mijn club die zowel mode 1 als 2 vliegt, komt toch regelmatig voor dat zijn hulp wordt ingeroepen).

Ik weet niet hoe oud hij is, maar heb je overwogen om het hem te laten proberen? Op een simulator kan het geen kwaad, en volgens mij switchen kinderen heel gemakkelijk met dat soort dingen.
En als-ie eenmaal met twee systemen kan omgaan is dat later alleen maar makkelijk (er is er 1 op mijn club die zowel mode 1 als 2 vliegt, komt toch regelmatig voor dat zijn hulp wordt ingeroepen).

Kijk naar mij :rolleyes: heb altijd op 2 gevlogen maar omdat de club op 1 vliegt ook over geschakeld... is echt niet moeilijk hoor na een 15 min was ik het gewoon :)

Back