Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb me gisteren een Vintage Porsche 959 van Kyosho gekocht. Hij is in redelijke staat. Motor zit vast en de kap is verschrikkelijk slecht gespoten met Motip verf. Ik weet nog niet wanneer ik er serieus aan kan verder doen maar wilde hem jullie niet onthouden.
vind ik ook. als je op deze manier de staat van de auto moet inschatten..
voor zo'n oud beestje is een rebuild project altijd wel gewenst..
suc6 ermee en hopelijk binnekort een verslag?
De staat van de wagen is inderdaad heel goed. Rebuild komt er zowiezo met een verslag Ben best wel blij met deze. De grootte ervan zorgt er wel voor dat ik m'n werkplaats anders mag inrichten
Afgelopen weekend heb ik enkele uurtjes besteed aan de wagen en het herbouwen. Alle onderdelen werden gereinigd en ontvet en daar waar bouwfouten aanwezig waren heb ik deze gecorrigeerd. Alle onderdelen lijken nog als nieuw !
De vastgelopen motor kan ook terug rond draaien al is dit nog niet 100% naar mijn gedacht. Ik trappel van ongeduld om te horen welk geluid uit de dubbele uitlaat komt :zon:
Ik denk nog enkele uurtjes nodig te hebben om het chassis af te werken. Daarna volgt de body waar helaas nog heel veel werk aan is
lebber lebber... Welk merk van motor is dat, denk dat ik dezelfde heb. Voorlopig nog niet zonder ontegensprekelijk succes gedraaid...
Laat je die luchtfilter erop? Dat is zo'n papieren geval binnenin zeker? Kun je die spoelen of zo?
Dat is een OS .21, type kan ik nu niet direct zeggen. Ik hoop deze motor toch nog aan de praat te krijgen al vind ik wat berichten op internet die niet zo lovend zijn voor deze motor. Die luchtfilter vind ik visueel heel aantrekkelijk maar helaas is ze moeilijk te monteren, daarom zal een nieuwe geplaatst worden.
Visueel vind ik er nu niet zo veel aan, behalve dat hij klein is misschien.
Monteren valt toch mee? Ik denk gewoon dat de filter zelf (van papier?) wel dichtgeslibt zal zijn en niet uit te kuisen zoals je een mousse met wat water en zeep wast.
Ik sta op het punt om deze wagen te verkopen. Het chassis staat nu volledig in orde en is quasi in nieuwstaat. De carrosserie vertoont geen barsten maar moet wel herspoten worden. Wat kan ik hier nog voor vragen ?
Afhankelijk of je een liefhebber vindt zeker? In pincipe kan hij nog deftig rijden, maar zo kun je hem niet verkopen denk ik wegens geen onderdelen meer te vinden.
Ik merk dat dergelijke auto's kopen makkelijker is dan verkopen. Tussen de 50 en 80 euro misschien?
Wil je niet ruilen tegen mijn PB international met onderdelen? Is nog veel schoonmaakwerk aan. Krijg die ook niet verkocht eigenlijk...