kyosho pure ten alpha 3

Hallo

ik heb laatst een kyosho pure ten aplha 3 gekocht.

maar kwam erachter dat er wat onderdeeltjes misten.

dus is mijn vraag of een van jullie mij hiermee zou kunnen helpen.

ik ben nog een beginner dus verwacht niet te veel van mij , met de namen van onderdelen.

ik ben dus opzoek naar het koppelstukje waarmee het stangetje vanaf de servo naar mijn voorwielen het stuur mechanisme aanstuurt.

en ik moet een receiver en transmitter hebben voor de afstandbediening en de auto zelf.

wie kan mij hiermee helpen ??? :confused::confused::confused:

Ik denk dat een winkel je het beste kan helpen :)

Probeer allereerst op Internet de bouwbeschrijving te vinden, zodat je een onderdeel nummer hebt. Wanneer je een onderdeel nummer hebt kan de winkel je ene stuk beter helpen, dan wanneer je met een kriptische omschrijving komt. Zo heb je minder kans op teleurstelling....

Vervolgens kun je ook je auto nog eens mee nemen naar de winkel, maar nog steeds is een onderdeelnummer essentieel! Ik neem aan dat je "kristallen" mist voor de zender en ontvangen, want een "ontvanger voor een ontvanger" snap ik net zo min als een "zender voor een zender"... Wanneer je kristallen zoekt moet je even goed opletten of je 27Mhz of 40Mhz kristallen zoekt. Hoogstwaarschijnlijk zoek je 27Mhz, maar even kijken op de auto, of de zender, daar zitten vaak stikkers op... Zo niet, neem de auto mee, en wie weet kan de winkelier je helpen met deze vraag...

Succes!

Groet Robert

Ik heb een PureTen Alpha 2 gehad.
Geef ff je mail adres en ik stuur je de Part List en een Exploded view van heel de auto;)

Blijkbaar heb je de auto 2e hands gekocht, anders had je er wel een zender bijgekregen. De set is normaal gesproken RTR (Ready To Run) en daar zit de zender en ontvanger bij.
KYOSHO - BK#1:10 GP 4WD Vauxhall Astra BTCC

Dat is een link naar onderdelen voor een Kyosho Alpha 3. Daar staan alle reserve onderdelen voor de auto en ook tuning onderdelen staan daar.

M.v.g. Mark

Back