D
Deetron
Guest
beste,
ik ben nieuw op dit forum en hierbij wil ik me even voorstellen. Ik ben Kenny en heb voorlopig nog altijd maar 1 RC. Dit zijnde een Kyosho FW-05T waar ik al menig uren heb mee rond gescheurd.
De reden waarom ik nu waarschijnlijk elektro ga is voornamelijk lawaai hinder en parcours. Tegenwoordig ben je nergens meer welkom met een nitro.
Daarom ben ik opzoek gegaan naar een voor de meeste van jullie een "budget" offroad truggy. De prijs van de auto's zelf van meestal mee maar voornamelijk de prijs van lipo's en laders doen de prijs gemakkelijk verdubbelen van een wagen en aangezien ik maar een beperkt budget heb van moeder de vrouw moet ik beknibbelen op de waarde van de auto. Hieronder wat als "budget" auto wordt beschouw.
- kyosho rage
- thunder tiger sparrowhawk XXT
ieder model heeft zijn voor- en nadelen.
- Rage: pro's: waterdicht
con's: snelheid 40km/h is waarschijnlijk zijn max
3s lipo niet mogelijk
- sparrowhawk xxt: pro's: hogere snelheden mogelijk
3s mogelijk
con's: niet waterdicht
Mijn vragen zijn de volgende:
1) zijn deze modellen vergelijkbaar en is er een verschil in kwaliteit?
2) zijn er andere modellen die in deze "budget" klasse beter zijn?
mvg,
Kenny
ik ben nieuw op dit forum en hierbij wil ik me even voorstellen. Ik ben Kenny en heb voorlopig nog altijd maar 1 RC. Dit zijnde een Kyosho FW-05T waar ik al menig uren heb mee rond gescheurd.
De reden waarom ik nu waarschijnlijk elektro ga is voornamelijk lawaai hinder en parcours. Tegenwoordig ben je nergens meer welkom met een nitro.
Daarom ben ik opzoek gegaan naar een voor de meeste van jullie een "budget" offroad truggy. De prijs van de auto's zelf van meestal mee maar voornamelijk de prijs van lipo's en laders doen de prijs gemakkelijk verdubbelen van een wagen en aangezien ik maar een beperkt budget heb van moeder de vrouw moet ik beknibbelen op de waarde van de auto. Hieronder wat als "budget" auto wordt beschouw.
- kyosho rage
- thunder tiger sparrowhawk XXT
ieder model heeft zijn voor- en nadelen.
- Rage: pro's: waterdicht
con's: snelheid 40km/h is waarschijnlijk zijn max
3s lipo niet mogelijk
- sparrowhawk xxt: pro's: hogere snelheden mogelijk
3s mogelijk
con's: niet waterdicht
Mijn vragen zijn de volgende:
1) zijn deze modellen vergelijkbaar en is er een verschil in kwaliteit?
2) zijn er andere modellen die in deze "budget" klasse beter zijn?
mvg,
Kenny