Hoi allemaal,
Ik heb zoals al uit de titel blijkt drie verschillende auto's van Kyosho. Nu is mijn vraag de volgende: Wat zal ik met de auto's doen, want ik kan voornamelijk bij de eerste twee moeilijk aan onderdelen komen.
De Kyosho rampage is een opknapper. Er zitten geen servo's op en geen zender + ontvanger. De aandrijving is nog met een riempje die ook niet meer te verkrijgen is volgens mij. Is het de moeite om voor deze auto een zender + ontvanger en servo's aan te schaffen? M.a.w. is dit een klassieker of gewoon oude meuk?
De Kyosho ultima RB rijdt in principe goed maar er is een tandje van het tandwiel afgesleten waardoor de koppeling af en toe niet goed meer pakt. Toen ik het tandwiel en de koppelingensklok wilde vervangen bleken deze ook niet meer zo makkelijk te verkrijgen te zijn. Nu kan ik de aandrijfas waar het tandwiel op zit proberen te vervangen maar dit zal niet makkelijk en goedkoop zijn. Is het dat bij deze auto nog waard?
Daarnaast heb ik nog de Kyosho fazer onroad auto. Deze rijdt goed en daar is niks mee aan de hand. Maar als ik zie hoeveel moeite het kost om onderdelen te vinden voor die andere Kyosho weet ik niet of het verstandig is om hiermee door te blijven rijden.
Wat zeggen jullie? Allemaal verkopen, opknappen, ombouwen? Ik hoor het graag.
Groet,
Rolf
Ik heb zoals al uit de titel blijkt drie verschillende auto's van Kyosho. Nu is mijn vraag de volgende: Wat zal ik met de auto's doen, want ik kan voornamelijk bij de eerste twee moeilijk aan onderdelen komen.
De Kyosho rampage is een opknapper. Er zitten geen servo's op en geen zender + ontvanger. De aandrijving is nog met een riempje die ook niet meer te verkrijgen is volgens mij. Is het de moeite om voor deze auto een zender + ontvanger en servo's aan te schaffen? M.a.w. is dit een klassieker of gewoon oude meuk?
De Kyosho ultima RB rijdt in principe goed maar er is een tandje van het tandwiel afgesleten waardoor de koppeling af en toe niet goed meer pakt. Toen ik het tandwiel en de koppelingensklok wilde vervangen bleken deze ook niet meer zo makkelijk te verkrijgen te zijn. Nu kan ik de aandrijfas waar het tandwiel op zit proberen te vervangen maar dit zal niet makkelijk en goedkoop zijn. Is het dat bij deze auto nog waard?
Daarnaast heb ik nog de Kyosho fazer onroad auto. Deze rijdt goed en daar is niks mee aan de hand. Maar als ik zie hoeveel moeite het kost om onderdelen te vinden voor die andere Kyosho weet ik niet of het verstandig is om hiermee door te blijven rijden.
Wat zeggen jullie? Allemaal verkopen, opknappen, ombouwen? Ik hoor het graag.
Groet,
Rolf