Zou ook mijn tip zijn. Bij de oudere Kyosho's zat er nog geen dunne pen door de as, waar de meenemer weer over valt, en werden de meenemers op de conisch in diameter toenemende as geklemd. Dat zat na een tijdje rijden vaak muurvast, alu meenemer op stalen as. Beide kanten van het wielblok ondersteunen, tikje op de as, en het lag zo, netjes en onbeschadigd, uit elkaar.
Met een platte schroevendraaier kan ook, maar zeker met kunststof meenemers verbuig je snel iets.
Grote kans dat je de glijlagers op soortgelijke manier als boven beschreven, eruit moet tikken. Schroevendraaier tegen het lager, tikje, en meestal los. Heb je er eenmaal eentje uit, dan is het verwijderen van de andere meestal eenvoudiger.
Ik ben ook wel benieuwd hoe die meenemers eraf geschroefd zouden moeten worden als ze geklemd zitten. Als je ze er zo af kon draaien, zat het wiel binnen de kortste keren los te slippen op de as...