Kyosho Sunstorm 1000

• Topicstarter Topicstarter Kop
  • Startdatum Startdatum
Guido, als je je geld wilt weggooien, geef het dan maar aan mij 8) Nee is echt zonde van je geld. Veel van dat soort rtr trouwens.
Daar zijn al enkele jouw voorgegaan met het gekende resultaat. Een goede benz boot kost tussen de 1200-1500 euro kompleet.
Stap bij 2brothers naar binnen en laat je goed voorlichten, dan zelf beslissen en zul je er veel plezier aan beleven.

Ik vind hem er cool uitzien en alles is wel perfect in orde maar in het filmpje vind ik hem niet snel gaan precies..

Anderzijds biedt 2brothers de boot aan en zij schijnen een goede reputatie te hebben!!

grtz hendrikiver

Geen idee Guido, heb die nog niet zien varen. Een filmpje zegt mij niet zo veel. Demper is wel noodzaak inderdaad. De gebruikte componenten zijn wel beter dan die baggger uit China. Oa. motor, running hardware, rc-box, etc. Naar de winkel gaan en jezelf informeren.

voor 995 euro is wel wat beter's te koop.

dat ding vaart voor geen meter zo te zien op het filmpje.
denk dat je blij kan zijn als je een 40 km/h hier uit kan halen.

groetjes jaimy

ik moet je zeggen vindt ik ook als in ergens anders kijk in euro is ie een flink stuk goedkoper

maar wat voor boten hebben jullie daar ben ik wel benieuwed naar?
en varen jullie ook met dit weer?

Guido

euh jaimy, voor 995 euro..... zou ik niet weten welke benzineboot je dan bedoeld....en Guido waar dan ???, je wilt niet weten hoe groot de doos was waar ie in zat, kost waarschijnlijk de hoofdprijs aan shipping en vraag niet of tie heel aankomt.....

vergeet niet dat dit voornamelijk op de beginner gemikt is..., de snelheid weet ik nog niet, uit de beide filmpjes blijkt niet veel, als je goed luistert hoor je in t filmpje op rc universe dat de motor vreselijk rijk loopt !!, ook zit er een prop bij die behoorlijk lift en dus de neus in t water drukt.. bekijk de boot maar eens in de winkel dan zul je zien dat t heel wat boot voor t geld is...............Peet..................8)

ik heb het ook niet over nieuw :wink:

2e hands zijn voor dat geld beter boten te krijgen..

greetz jaimy.

p.s
peet zijn de spullen van die boot ook los te kijgen??
die drive ziet er wel erg leuk uit.
en als die los is te krijgen wat moet die kosten

voor zomige ois het vaarseizien wel afgelopen .
maar de diehards gaan het hele jaar door.

ik zie dat het een buitelandse shop is dus geloof ik nooit dat die boot voot 25 euro bezorgkosten naar nederland kan komen.

plus daarbij is de kans groot dat ie door de douanen word gezien en dan word het een leuk prijsje wat je extra moet afrekenen.
18% van 795 = 143.1 euro + 15 euro inklaring's kosten.
en dan komen je verzendkosten nog..

ik zou opzoek gaan naar een 2e hands boot van een beter merk.

persoonlijk vind ik de V24 helemaal niks.
zoals ie op het filmpje vaart vaart ie veel te nat.
dit kan komen omdat de drive verkeert staat.
zwaarte punt niet goed ligt.
of de bodem die zo krom als een hoepel is.

nou lijkt mij het dat als je een promotie filmpje gaat maken dat je de boot zo goed mogelijk afstelt.

maarjah dat is mijn mening.

greetz jaimy

Back