kyosho ultima db in water gereden

hallo

ik ben nieuw op deze forum en ik heb
een vraag. Ik had gister met mijn kyosho ultima db
gereden en verloor contact met de buggy en schoot in een diepe waterplas. Ik heb al wel het contact met de buggy goed gemaakt maar
de motor doet niks meer, en de regelaar (Kyosho Perfex KA15) doet het wel maar geeft niks door naar de motor:(

kan iemand mij helpen?
alvast bedankt!!

Hoi,
grote kans dat de boel verzopen is en het niet meer doet. Echter denk dat het dan vooral om de regelaar zal gaan, je zou hem eens open kunnen maken en goed drogen, soms kan je dan nog mazzel hebben.

De motor is volgens mij gewoon een brushed motor, die zou op zich wel tegen een stootje moeten kunnen, probeer eens een niet al te volle accu direct op de motor aan te sluiten en kijk of de motor het dan wel doet (dan weet je dat de motor het nog doet).

Stuurt hij wel? Dan weet je dat de servo/ontvanger het nog doen.

succes

Ik heb eens gehad dat mijn regelaar ook een flinke bak water over zich heen had gehad. Toen ik toen mijn auto ging schoonmaken en een de volgende dag de auto weer in elkaar ging zetten, bleek mijn regelaar het ineens weer te doen..

hoi

bedankt voor uw tip achter uit doet de motor het al!!
maar naar voren geeft de regelaar wel contact maar gaat nog niet.
ik haalde de accu er uit en liep naar huis en toen de volgende dag
sloot alles weer aan (toen die droog was).

hoi

toen het gebeurde haalde ik de accu er uit en liep naar huis en toen de volgende dag sloot alles weer aan (toen die droog was). Mijn afstandbediening heeft een lichtje dat staat voor als die aan staat maar bij mij begint het lichtje te knipperen terwijl ik er nieuwe opgelade batterijen in had gedaan misschien dat de auto daarvan in het water
viel?

hoi

toen het gebeurde haalde ik de accu er uit en liep naar huis en toen de volgende dag sloot alles weer aan (toen die droog was). Mijn afstandbediening heeft een lichtje dat staat voor als die aan staat maar bij mij begint het lichtje te knipperen terwijl ik er nieuwe opgelade batterijen in had gedaan misschien dat de auto daarvan in het water
viel?

Ik ken de zender die je hebt niet, maar vaak betekend een knipperend lampje dat je batterijen bijna op zijn, het kan zijn dat je dan storing heb gekregen en daarom het water in reed.

hoi

viel?

Back