Kyosho VF 1000

Kwist nie echt goe waar het te plaatsen.Maar heeft er iemand ervaring met een Kyosho VF 1000? En is dit geschikt om mee leren te vliegen?
Ik zou het toestel aankopen omdat er wat electronica bijzit: brushless, regelaar, servo op de rolroeren

koop je een easystar, het is zijn geld waard

ik gok dat die VF 1000 z'n 25 sec gaat vliegen en dan in frut vaneen op de grond.....

als je echt met rolroeren wilt leren vliegen dan kies je best een minimag of twinstar

Grtz Matanza

Echt geen beginners kist, wel een erg leuk kist. Zeker met brushless :) Het is meer een impeller trainer dan een leren vliegen trainer.

heb een keer een revieuw ervan gelezen in de MBA, maar dan met EDF bovenop. Model vloog prachtig, maar moest erg snel vliegen. Is tijdens de test de grond in gegaan door een tipstal bij de laatste bocht.
Erg vervelend stallgedrag dus! Zeker geen beginnerstoestel. Beter idd voor de easystar gaan!

Zo`n V staart is leuk zolang de motor draait, zet je de motor uit en verlies je iets teveel snelheid is hij verloren :?

Het is een speedmodelletje voor de gevorderde piloot.

Easystar of minimag zie ik niet echt zitten om daarmee te beginnen.Heb vorig jaar ongeveer hetzelfde toestel gehad als de easystar maar daar was de fun zeer snel weg.
De minimag spreekt me niet zo erg aan.

Enig idee wat er nog zoals goed is?

WeZZe zei:
Easystar of minimag zie ik niet echt zitten om daarmee te beginnen.Heb vorig jaar ongeveer hetzelfde toestel gehad als de easystar maar daar was de fun zeer snel weg.

Een funjet of een twinstar, daar kun je lekker mee raggen !

Rhelie zei:
WeZZe zei:

Een funjet of een twinstar, daar kun je lekker mee raggen !

vergeet niet eerst leren vliegen, anders zou je wel eens van een kale reis kunnen terug komen

Grtz Matanza

is het toen gelukt met die easystar in die tijd ?
of kan je nog steeds niet zelf vliegen ?

anders is de ramp zo weer compleet.

wezze woont niet ver van mij, en ik zal hem alle trucs en vliegdingen leren, ik zal de eerste zijn die zijn kistjes dus zal invliegen ;)
don't worry gerald ;)

greets!

Back