lader gezocht

• Topicstarter Topicstarter john73
  • Startdatum Startdatum
J

john73

Guest
beste bouwers ik ben op zoek naar een lader voor een 12V AA 800 mAH battery met drie draden, een zwarte een rode en een blauwe draad. Deze heb ik nodig voor mijn zoontje ze formule 1 wagen die hij heeft gekregen zonder lader omdat ie stuk was. Wie kan mij verder helpen of heeft er toevallig een liggen waar ie niets meer mee doet? De kosten hoor ik wel alvast bedankt grt john

ja sorry maar hoe herken ik die ? ik heb er namelijk de balle verstand niet van. het is net of er 2 rijen van 5 penlite batteryen op een rij zijn geplakt.

Staat er ergens nog iets van een merk op die auto ???

Accu is waarschijnlijk NiCAD (Nikkel-Cadmium), de drie draden zijn er waarschijnlijk voor om de accu in twee helften te laden .... dan kan je hem ook nog met 12V laden .....

Als de accu er makkelijk uit te halen is kan je deze laden met een "willekeurige" NiCAD acculader .... je zult alleen een verloopje moeten maken naar het laadsnoertje, met een éénvoudige lader zal je hem in tweeën moeten laden, maar met een dure lader zal het (met de juiste verloopsteker) ook in één gang moeten kunnen ....

nee staat niets op de auto maar dit was zo,n auto die je bij een vodafone abonement kreeg een jaar of 2 geleden

John73,
Als je een fotootje kan maken van de accu met stekker (als die er is) en/of de laadaansluiting .... misschien dat iemand dat herkend .... met wat gehobby moet je er wel wat voor te vinden/maken zijn ....

Back