Lader met ontlaadfunctie

Ben opzoek naar een lader met ontlaad functie

Iemand suggestie's??

Heb nu een Robbe lader 4 die dit werk doet, aangezien die niet meer te krijgen is en de mensen die hem verkopen denken dat ze een goudmijn hebben zoek ik iets anders.

Ik moet er Nihm racingpacks 3000mAh mee kunnen laden en 1600 mAh humppacks.
Als de lader Lipo of Life kan laden is mooi meegenomen aangezien die hier ook hun intrede hebben gedaan. Is niet noodzakelijk aangezien ik daar wel een lader voor heb.

Dus kom maar op.

Volgens mij hebben de meeste laders deze functies wel. Ik neem dus aan dat je nog extra eisen hebt? (budget of zo?)

Hoi

Ik
Heb nog een nette robbe profi Home charter staan,
Kan alles wat jij wilt, ik woon ook niet zo ver van hoogeveen
Voor 35 euro mag je hem komen halen
Ik heb er ook nog een advertentie in het te koop gedeelte van staan

Groeten Johan

Ik vermoed een startkist en ontvanger/zennder accu's

De veel gebruikte B6 lader onder vele merken verkrijgbaar is denk ik de meest makkelijkste en betaalbare optie

... NiMH ontladen is nutteloos, gaat alleen maar ten koste van levensduur.
Nadere uitleg in dit 'verplicht' leesvoer voor NiMH gebruikers. Goed voor levensduur van accu's en levensduur van je portemonnaie, en voor veiligheid.

... De veel gebruikte B6 lader onder vele merken verkrijgbaar is denk ik de meest makkelijkste en betaalbare optie
IMAX B6 info/ervaringen op MBF.
Vergeet niet op knop onderaan de selectie-velden te klikken, anders zie je de info niet.

Nederlandstaligere, betere en uitgebreidere handleiding voor Imax/Voltcraft/Accucel/Maxxtrax/Turnigy/etc.etc. B6 en B6AC 50watt laders. Voor de liefhebbers ook in het Engels, Duits en Frans:
www.produktinfo.conrad.com....MULTILADER_ENTLADER_ B6_de_en_fr_nl.pdf
en
www.pkracing.nl/pdf/laders/B6_nederlands.pdf

Zijn er dan nog mensen die nimh cellen gebruiken?
Ik wist niet eens dat die dingen nog bestaan.

verstuurd met mijn smartphone

Laatst bewerkt:
Ik nog een Schultze lader /ontlader staan voor je kan ook nog lipos laden
het is de ISL 6-430 voor slechts €25,00 ex verzendkosten .

Groet Aad

Ik vermoed een startkist en ontvanger/zennder accu's

De veel gebruikte B6 lader onder vele merken verkrijgbaar is denk ik de meest makkelijkste en betaalbare optie

Klopt ja 2 startboxen, een rotostart en humppackjes.

Bij de M18T zit nog een Nimh en bij de mini 8ight zit er standaart ook 1.

Iedereen bedankt voor het antwoorden. Zal van't weekend eens gaan lezen over die lader.

Als je met de 1:18 modellen indoor gaat rijden steel je misschien ook de blitz met een Venom Medion Dual charger, deze heb ik laatst aangeschaft.

Voor je werk is misschien ook een 2e hands Robbe Infinity III een optie, deze heeft een high power alles output en een 2e Nixx output tot 2A. Kan je naast het laden van de stickpacks ook je ontvangeraccu mee laden.

Back